ת.ד. קשה בפ"ת: רכב הפוך+רכב בוער, תמונות מצורף קובץ
זה הדווח הראשוני שהתקבל ממוקד ירקון,
[לא יצא ביפר,כרגיל?!]
בסביבות השעה 1 בלילה,
המיקום: בין צומת גנים לצומת סירקין.
מדובר בנהג כבן 15 [שנהג ללא רשיון כמובן] ברכב מסוג אוסטין, הנ"ל ככה"נ לא ציית לרמזור אדום והתנגש בעוצמה ברכב מסוג סיאט שהיה בצומת, כתוצאה מההתנגשות האוסטין החלה לבעור,
בטיפול צוות-צפון: אמיתי מושקט ואליהו לוינשטיין,
ירקון 32 [אמבולנס ראש העין] שהגיע למקום בפיקודו של טיקו התותח ביטל כוחות וטיפל בשני נפגעים במצב קל/בינוני.
אין רשות להוריד את הכיתוב מהתמונות ו/או לחתוך את התמונות ללא אישור בכתב ממני.
נשלח ב-14/6/2005 17:11
באמת לא יפה לנגח!
אני לא יודעת מה קורה באלעד [ירקון?]
אבל אצלינו בדן אין שיתוף פעולה!
פשוט עובדים יחד!
כשאני מגיעה לכתובת בבניברק רוב הפינוים הם דיגיטלים ע"י המתנדבים.
נשלח ב-10/6/2005 02:56
נשלח ב-10/6/2005 02:47
הצלה אלעד שלום !
כמה פעמים שנסיתי להשלים אתך בסוף לא יצא שום דבר,
המטרה שלי סה"כ להרים את ההצלה שלנו וח"ו אין לי משהו אישי נגדך,
החלום שלי להגיע לאותו רמה כמו של הצלה גוש-דן,
עצה טובה קח יום חופש מעבודה ותקבע תור אצל הנהלת הצלה גוש-דן ותראה מקרוב איך הם עובדים באחדות.
לילה טוב.
שבת שלום.
חג שמח.
מכל כונני מד"א אלעד....
נשלח ב-10/6/2005 02:00
חבר'ה
זה לא יפה לנגח אחד את השני
נכון סיגלית ???
נשלח ב-10/6/2005 01:44
צאקפקה תפסיק לקשקש שטויות ולקטר כל היום על אלעד, כי
החבר'ה אצלינו עובדים בשיתוף פעולה מלא עם מד"א הן
ברמת השטח,הן בהתנדבויות במשמרות בתחנה ובכל צעד ושעל
הצלה ומד"א אצלינו......חד הם!!!
אני בד"כ משתדל לא להגיב לכאלה הודעות אבל אתה משום מה
ממשיך בזריית חול בעיני מתנדבים מאיזורים אחרים וחבל
נשלח ב-9/6/2005 02:14
ויטי סיגלית שלום !
אני רוצה להגיד לכם מילה אחד,
אני גר באלעד ועובד בירושלים ולא זכיתי לראות במקומות האלו שיתוף פעולה מלא בין מד"א להצלה,
כמו שיש בהצלה גוש-דן,
בין עם העובדים בשטח,המתנדבים, הכוננים,המנהלים,המוקדנים,היו"ר ועד הפועל,המנכ"ל,
כולם כמו אחים,
עם תמשיכו בדרכים האלו תבא אליכם ברכה בכל מעשה ידיכם...
נשלח ב-8/6/2005 23:56
סיגלית
קבלי ח ח
נשלח ב-8/6/2005 21:14
תרשה לי להוסיף לך 2 מילים:
אחרי הכל משם אתם יונקים!
מחרידה - התאונה (נס שיצאו מזה רק קל/בינוני, עכ"פ ברמת השטח. למרות שע"פ הקינימטיקה הם מוגדרים קשה).
מדהימה - האיכות (של התמונות, של המצלמה, של בני ישראלי, של מדור הצילום, של "הצלה גוש-דן" של מד"א...)
נשלח ב-7/6/2005 17:30
מחרידה - התאונה (נס שיצאו מזה רק קל/בינוני, עכ"פ ברמת השטח. למרות שע"פ הקינימטיקה הם מוגדרים קשה).
מדהימה - האיכות (של התמונות, של המצלמה, של בני ישראלי, של מדור הצילום, של "הצלה גוש-דן"...)