בית פורומים הצלה בני ברק וגוש דן

למה אני לא מצליחה להכנס תמונות?

שלום אורח. באפשרותך להתחבר או להירשם
הצג 15 הודעות בעמוד הוסף לדף האישי  דווח למנהל שלח לחבר
נשלח ב-7/6/2005 14:23 לינק ישיר 
למה אני לא מצליחה להכנס תמונות?

חסמו אותי או משהו כזה?

כל פעם שאני שולחת הוא כותב לי "הדף לא זמין"




דווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-7/6/2005 14:50 לינק ישיר 

צריך להקטין את התמונות


שלחתי לך הודעה אישית בנושא.



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-8/6/2005 21:06 לינק ישיר 

ברלנגו תודה ,לא קיבלתי שום הודעה ממך באישי.





דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-14/6/2005 17:26 לינק ישיר 

הגיע!


עדיין לא ניסיתי, כשירד הלחץ של העבודה/לימודים אני יטפל בזה.

תודה ברלנגו.





דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
   
בית > פורומים > אקטואליה וחדשות > הצלה בני ברק וגוש דן > למה אני לא מצליחה להכנס תמונות?
מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
הוסף לעמוד האישי  דווח למנהל שלח לחבר

bholext