אין רשות להוריד את הכיתוב מהתמונות ו/או לחתוך את התמונות ללא אישור בכתב ממני.
נשלח ב-8/6/2005 13:13
לפי השמועות -
לא התקבלו כוננים חדשים בבני ברק !!!
בטענה שיש שם כבר יותר מידי !
נשלח ב-8/6/2005 15:48
כוונתך "יתקבלו"... ככל הנראה.
נשלח ב-8/6/2005 21:04
לפי מה שהבנתי כל חברי הצלה הם כוננים, גם כל כונן בבניברק הוא חבר הצלה? או שזה לא מחייב?
נשלח ב-8/6/2005 23:54
ניראה לך שכל כונן בבני ברק / בארץ הוא חבר הצלה ???
יש להם קריטיריונים מאד קשוחים לקבלה . . . . . . . .
1. נשוי
2. עם זקן
3. חרדי ומעלה
4. וגם זה לא בטוח ...