.... תוקן על ידי - ברלנגו - 08/06/2005 3:53:15
אלוהים ישמור ! כמה מפתחות [P-:] אני מקווה שכולם שימושיים מישה. בברכה, מישה
ברלנגו ! מתי היית שם ? ? הגעת שניה אחרי שהלכתי ???? תמיד אני מפספס אותך, אה ?