אחלה פורום כל הכבוד למתנדבי הצלה , אתם עושים קודש
כאן תמיד "מד"א זה הצלה.." סססססססססתתתתתתתתתתתתםםםםםםםםםםם. צצווחחקקתת.
נו, באמת... היית צריכה לשמוע את המנכ"ל אומר, באחד הכנסים בב"ב: "הצלה זה מד"א, ומד"א זה הצלה!"
ואנחנו במד"א? לא יפה ככה לפגוע.
תודה לך. צלם מהשטח? תן תמונות!