שר הבריאות התורכי ביקר במגן דוד אדום
מצורף קובץ
שר הבריאות התורכי ד"ר ריסיפ אקדג' (Dr. Recep Akdag) ביקר בתחנת מד"א תל אביב, כאורח של הנהלת מגן דוד אדום. זהו ביקורו הראשון של אקדג' בישראל מאז מונה לתפקיד שר הבריאות בארצו.
מגן דוד אדום נענה לבקשתו של שר הבריאות התורכי ללמוד מהניסיון הרב שצבר מד"א בשנים האחרונות בנושא רפואת חירום דחופה בשגרה ובחירום וניהול מערך שירותי הדם הלאומי. בפני השר ופמלייתו הוצגה תערוכת אמצעים של מד"א בשגרה ובחירום – מערכות הטלקומוניקציה והמחשוב, ניידת טיפול נמרץ, תחנת אירוע רב נפגעים, אמבולנס, טרקטורון ורכב פיקוד.
הנהלת מד"א סקרה בפני השר התורכי את פעילות מד"א באירוע רב נפגעים ועקרונות המענה לאר"נ והוצג מערך שירותי הדם של מד"א ואופן פעילותו משלב איסוף הדם ועד אספקתו לבתי החולים.
ביקור השר במגן דוד אדום מעיד על כך שמד"א הוא ארגון מוביל בתחום רפואת החירום בעולם, ולידע, הניסיון והטכנולוגיה המתקדמת שהוא רכש בשנים האחרונות יש ביקוש רב מצד מדינות רבות. הביקור במגן דוד אדום יקדם את מערכת היחסים הבילטראלית הטובה, האיתנה, הידידותית והענפה הקיימת בין שתי המדינות בתחום מערכות הבריאות ובתחומים נוספים.
(מתוך פורטל מד"א)
האורח מתרשם מהפעילות במוקד המבצעים של אזור דן (העמוס ביותר בארץ, להזכירכם!)

 |
|
|