בית פורומים חדשות אנש אין בילדער

סעלפאן-סיטבעלט טיקעט נאכנישט באקומען?

שלום אורח. באפשרותך להתחבר או להירשם
הצג 15 הודעות בעמוד הוסף לדף האישי  דווח למנהל שלח לחבר
נשלח ב-9/6/2005 01:21 לינק ישיר 
סעלפאן-סיטבעלט טיקעט נאכנישט באקומען?

א פחד א שרעק

ווי איך שטיי און גיי יעדער האט באקומען

מאנכע אפילו מיט א אויען שטיקל
און מיט סיטבעלטס



דווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-9/6/2005 01:55 לינק ישיר 

אז מען געט נישט אכטונג געשענט עס. מענטשען רעדען און טראכטען נישט אז פאליציי ווארטען קוים צו געבען א טיקעט און אזוי ווערען זיי העכער אין זייער פאזישען



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
   
בית > פורומים > אקטואליה וחדשות > חדשות אנש אין בילדער > סעלפאן-סיטבעלט טיקעט נאכנישט באקומען?
מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
הוסף לעמוד האישי  דווח למנהל שלח לחבר

bholext