בית פורומים הצלה בני ברק וגוש דן

יש תמונות או פרטים? - תאונה קשה בבני-ברק

שלום אורח. באפשרותך להתחבר או להירשם
הצג 15 הודעות בעמוד הוסף לדף האישי  דווח למנהל שלח לחבר
נשלח ב-10/6/2005 09:56 לינק ישיר 
יש תמונות או פרטים? - תאונה קשה בבני-ברק

רכב פגע בילד בב"ב..ו און ליין מבזקי חדשות ו 17:36 | 09/06

רכב פגע בילד שחצה את הכביש ברחוב האדמו"ר מויז´ניץ בבני-ברק. מצבו כנראה קשה.


מדובר בילד כבן 6 שנפגע מפגיעת רכב פרטי בעת שרכב על אופניו ברחוב האדמו"ר מויז´ניץ בבני-ברק, ונכנס אל מתחת לרכב הפוגע. ל"חדשות און ליין" נמסר כי מצבו מוגדר כעת בינוני-קשה. * הציבור מתבקש להתפלל לרפואת הילד חיים מנחם מענדיל בן יוכבד (בן למשפחת ו. מרחוב דמשק אליעזר בב"ב). אנא, סעו בזהירות.

http://www.tapuz.co.il/Communa/userCommuna.asp?Communaid=2986



דווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-19/6/2005 19:05 לינק ישיר 


מאנשי יחי' טיפול ההמשך של מתנדבי "הצלה" גוש-דן נמסר, כי בימים אלו הוסר הקיבוע שהיה עד כה על צווארו של הילד, והוא החל לשוב לספסל הלימודים.




דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-15/6/2005 13:50 לינק ישיר 

הילד בן ה- 5, שנפצע באורח בינוני בשבוע שעבר מפגיעת רכב בעת שרכב על אופניו ברחוב האדמו"ר מויז´ניץ בבני-ברק, שוחרר לביתו, אך יידרש לעבור סדרת בדיקות נוספות ומעקב. יצויין, כי תאונה כזו היתה יכולה להסתיים באסון. * הציבור מתבקש להתפלל לרפואת הילד חיים מנחם מענדיל בן יוכבד.

http://www.tapuz.co.il/Communa/userCommuna.asp?Communaid=2986



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-14/6/2005 16:57 לינק ישיר 

עצוב לי!



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-14/6/2005 14:01 לינק ישיר 

תודה רבה על התמונות!



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-12/6/2005 12:26 לינק ישיר 

מצורף קובץ

יפה..



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-12/6/2005 00:31 לינק ישיר 

EMTyarkon


תודה רבה .


תמנות יפות למקרה כואב.




דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-12/6/2005 00:28 לינק ישיר 

מצורף קובץ

>>>



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-12/6/2005 00:27 לינק ישיר 

מצורף קובץ

>>>



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-12/6/2005 00:24 לינק ישיר 

מצורף קובץ

אני הגעתי למקום עם אמבולנס רגיל(לשם שינוי) (ירקון).
במקום היו 2 כונני מד"א (הצלה גוש דן) שטיפלו בילד כבן 5 שנפגע מרכב בעת שהיה רכוב על אופניו בשד' וויזניץ בב"ב הילד נפצע באורח בינוני עם חבלת ראש. בגלל הגיל והמכניזם. הבאנו אותו לחדר טראומה בתה"ש.
תמונות >>> מצטער על האיחור.



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-10/6/2005 12:46 לינק ישיר 

תודה.

אשמח אם יהיו פרטים נוספים!



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-10/6/2005 11:30 לינק ישיר 

זה קרה בשעה 17:10 והיו שם המתנדבים אלעזר קליין צבי רודיך ועוד



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
   
בית > פורומים > אקטואליה וחדשות > הצלה בני ברק וגוש דן > יש תמונות או פרטים? - תאונה קשה בבני-ברק
מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
הוסף לעמוד האישי  דווח למנהל שלח לחבר

bholext