אין רשות להוריד את הכיתוב מהתמונות ו/או לחתוך את התמונות ללא אישור בכתב ממני.
נשלח ב-19/6/2005 18:50
עכשיו הכל מובן..
נשלח ב-19/6/2005 18:49
יש ב"ב ויש ב"ב... והכל מיושב!
נשלח ב-19/6/2005 18:24
סיגלית
אני מבין שאת בחורה וקצת קשה
אבל:
" ההבדל הוא שב"ב כאני צועקת אני מקבלת תשובות כמו "סתמי ת'פה שלך יא מפגרת" או "עוד איזה ז*** ממד"א שפתחה ת'פה שלה.." "
" וב"ב כולם זזים! [ל2 דקות ] "
מה נסגר? בב"ב זזים או נותנים תשובות?
נשלח ב-19/6/2005 15:38
"רצתם, תפסתם אותן ו..."
מזכיר לי את הסיפור "מורה אמר לתלמידים לצאת לעשות מצוה. שני ילדים חזרו כעבור רבע שעה אדומים וקרועי בגדים... שאל המורה "מה עשיתם"? ענו לו "העברנו זקנה את הכביש" "ומדוע אתם נראים כך"? "כי היא לא רצתה"....
נשלח ב-19/6/2005 15:27
בב"ב הסקרנים זאת בעיה רצינית! אבל גם בת"א ובר"ג יש את זה,
ההבדל הוא שב"ב כאני צועקת אני מקבלת תשובות כמו "סתמי ת'פה שלך יא מפגרת" או "עוד איזה ז*** ממד"א שפתחה ת'פה שלה.."
וב"ב כולם זזים! [ל2 דקות ]
התרגלתי לחיות עם זה!
נשלח ב-16/6/2005 17:05
גוטווין -
אתה צודק - וכמובן שצריך לזכור את המקרה האחרון ברחוב עזרא שבו התמוטט הרב ברוך ויס ז"ל
כמה סקרנים היו שם ומאד מאד הפריעו לפעולות ההצלה !!!
מפי מקור ראשון שהיה שם אני רוצה להגיד לסקרנים שהם פשוט הפריעו וזה לא צחוק זה שאלה של חיים ומוות !!
- סיגלית -
הילדות פשוט "ברחו בריצה" מהמקום ופשוט תפסנו אותם בוכות וצורחות אז לא היה ברירה אלא לקבע עם צווארון.
נשלח ב-16/6/2005 09:07
חברים יקרים אני חושב שצריך להקים אירגון חדש בבני ברק
ושמו ארגון ריחוק סקרנים
הרי היום כל מקרה הכי קטן ישר יש אלף סקרנים שאפילו ממש מפרעים בטיפול בפצוע ואם מדובר בהחייה אז זה אפילו בגדר של רוצחים כי הם ממש מפריעים אז מנחם.ו אתה מוזמן להיות היו"ר של אירגון "ריחוק סקרנים" פשוט מאוד כל קריאה יוצאים צוות של 2 3 מתנדבים ומרחיקים את הסקרנים
תאמינו לי זה יכול להצליח
תוקן על ידי - hazala101 - 16/06/2005 12:11:15
נשלח ב-14/6/2005 17:05
התמונה האחרונה אומרת הכל!
אבל למה בעמידה? ת.ד.!!! רכב העיף??? קרש גב!!
נשלח ב-12/6/2005 18:44
מי פינה ?
צוות נטן בראשותו של הפראמדיק ששי
הנהג צורף
והרופא דר וולרי
נשלח ב-12/6/2005 00:03
במהלך האירוע נגנב מרכבו של שרוליק מכשיר הפלאפון<<<<<<<<<<<<