בב"ב הסקרנים זאת בעיה רצינית! אבל גם בת"א ובר"ג יש את זה,
ההבדל הוא שב"ב כאני צועקת אני מקבלת תשובות כמו "סתמי ת'פה שלך יא מפגרת" או "עוד איזה ז*** ממד"א שפתחה ת'פה שלה.."
וב"ב כולם זזים! [ל2 דקות ]
התרגלתי לחיות עם זה!
נשלח ב-19/6/2005 15:38
"רצתם, תפסתם אותן ו..."
מזכיר לי את הסיפור "מורה אמר לתלמידים לצאת לעשות מצוה. שני ילדים חזרו כעבור רבע שעה אדומים וקרועי בגדים... שאל המורה "מה עשיתם"? ענו לו "העברנו זקנה את הכביש" "ומדוע אתם נראים כך"? "כי היא לא רצתה"....
נשלח ב-19/6/2005 18:24
סיגלית
אני מבין שאת בחורה וקצת קשה
אבל:
" ההבדל הוא שב"ב כאני צועקת אני מקבלת תשובות כמו "סתמי ת'פה שלך יא מפגרת" או "עוד איזה ז*** ממד"א שפתחה ת'פה שלה.." "