בית פורומים חדשות אנש אין בילדער

שמחה בבית מרן הגה"ק מסאטמאר שליט"א

שלום אורח. באפשרותך להתחבר או להירשם
הצג 15 הודעות בעמוד הוסף לדף האישי  דווח למנהל שלח לחבר
נשלח ב-10/6/2005 17:42 לינק ישיר 
שמחה בבית מרן הגה"ק מסאטמאר שליט"א

מזל טוב!

נעכטן נאכט איז הגה"צ ר' יקתואל יודא מייזליש שליט"א דומ"ץ דקיט"ל ב"פ בן הגה"צ אבדק"ק קיט"ל ב"פ שליט"א וחתן כ"ק אדמו"ר מספינקא ב"פ שליט"א, געגאנגען אפנעמען מזל טוב ביים גרויסן זיידן דעם סבא קדישא כ"ק מרן הגה"ק מסאטמאר שליט"א פארן געבורט פון זיין קינד וואס דער גרויסארטיגער קידוש וועט פארקומען די וואך אין סאטמאר ביהמ"ד אויף 42 סטריט.

דער סבא קדישא האט איהם געוואונטשען מיט אלע ברכות און געוואונטשען אז ער זאל האבן נחת און שמחות לרוב.



דווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-12/6/2005 07:55 לינק ישיר 

טויזענטער אידן בלי שום גוזמא תושבי ב"פ ובראשם רבנים גאונים שליט"א האבן זיך משתתף געווען ביי די מעמד קידושא רבא אינעם נייעם ביהמ"ד אויף 42 ווי עס האבן מיטגעהאלטן די וואך די תפילות אריבער 200 אידן.

די שמחה איז געווען טאפעלט איינס, לכבוד די חנוכת הבית און צווייטענס לרגל הולדת הבת.

רבני ודייני הקהלות זענען געקומען לכבודו פונעם דיין אפגעבן מזל טוב, עס האבן זיך ספעציעל אנגעזעהן רבנים ודיינים מפורסמים ווי הגה"צ ר' חיים לייב כ"ץ שליט"א אבד"ק סערדאהעל, הגה"צ ר' אפרים שמעון לייכטאג שליט"א דומ"ץ קיט"ל 15 וכו וכו' ווי אויך האבן מיטגעדאווענט דארט די ראשי קהלה, ביים ליינען האט מען געהערט נדבות להחזקת הביהמ"ד ווי דער ציבור האט זיך זייער ווארעם אנגערופן.



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
   
בית > פורומים > אקטואליה וחדשות > חדשות אנש אין בילדער > שמחה בבית מרן הגה"ק מסאטמאר שליט"א
מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
הוסף לעמוד האישי  דווח למנהל שלח לחבר

bholext