|
|
| נשלח ב-14/6/2005 01:42 |
|
| |
בחג החייאה בעזרא 11 - אך ...
הודעה שהתקבלה על "דום לב" בעיצומו של החג הסתיימה ללא הצלחה.
על אף נסיונותינו הרבים נאלץ צוותו של קוטלר לקבוע.
מותשים חזרנו הביתה אבל "ניסינו"
ובניגוד להודעות המשונות כאן בפורום ה"חברים" עושים ויעשו תמיד, אז בבקשה לא ללכלך.
|
|
|
|
| נשלח ב-14/6/2005 17:00 |
|
| |
אני מוחה בתוקף כנגד כל מי שמנסה ללכלך על המתנדבים!
אני עובדת איתם והם עושים עבודה יוצאת מגדר הרגיל בכל מקום ובכל שעה ולכל אדם!
|
|
|
|
| נשלח ב-14/6/2005 13:35 |
|
| |
קשה לי, קשה לי מאוד לתת לך שיעור בהבנת הנקרא בפורום כ"כ מפורסם... תקרא שוב את הנ"ל ותבין שלא היו "לכלוך" ולא טענות על החברים...
|
|
|
|
| נשלח ב-14/6/2005 09:29 |
|
| |
---חושב בכיר---
כוונתי לנושא "כתובת פחות... חבל ... " כאן בפורום.
|
|
|
|
| נשלח ב-14/6/2005 02:02 |
|
| |
בכל מקרה "מברוק".
זכור לכולנו דברי הגאון ר' חיים קנייבסקי ועוד גדולי ישראל. אתה את שלך עשית וקיימת את המצווה. הקב"ה יש לו את החשבונות שלו.
|
|
|
|
| נשלח ב-14/6/2005 01:58 |
|
| |
לא מובן על איזה הודעות משונות אתה מתכוין.
בכל מקרה ברוך שובך הביתה... הרבה זמן לא שמענו/ראינו אותך... מנהל אה...
|
|
|
|
|
 |
|
|
|
|
| מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
|
|
2009 © כל הזכויות שמורות לבחדרי חרדים. קטגוריית אקטואליה וחדשות: עשרות פורומים הכוללים חדשות נעייס, מה קורה בחצרות חסידים, חדשות מחסידויות שונות בארץ ובעולם, דיונים בנושאי אקטואליה, פוליטיקה, בטחון ועוד.
|