בחג החייאה בעזרא 11 - אך ...
הודעה שהתקבלה על "דום לב" בעיצומו של החג הסתיימה ללא הצלחה.
על אף נסיונותינו הרבים נאלץ צוותו של קוטלר לקבוע.
מותשים חזרנו הביתה אבל "ניסינו"
ובניגוד להודעות המשונות כאן בפורום ה"חברים" עושים ויעשו תמיד, אז בבקשה לא ללכלך.
|