בשעה 23:45 התקבלה קריאה במד"א על חוסר הכרה ברחוב עזרא.
מדובר בכבן 22. בנו של מתנדב ותיק מהצלה ב"ב. תוך כדי נסיעה איבד את הכרתו.
במקום היו (כפי הידוע לי כעת) אושי שלומוביץ. לוזר קליין. שלומי יפרח. ועוד ועוד.
מבקשים להתפלל עבור "ברוך בן איטה"
הצלה דן, פרטים בבקשה.........
נשלח ב-24/6/2005 16:38
לא נגמר
השבת פר' שלח
שלום זכר בביהמ"ד סערט ויז'ניץ בב"ב להולד בנו של המנוח ר' ברוך וייס ז"ל
נשלח ב-24/6/2005 14:47
האשכול מתחיל בטרגדיה ונגמר....
נשלח ב-20/6/2005 00:00
תיהנה מהחופשה.
נקווה שאשתך גם תיהנה איתך למרות שאתה נשמע כטיפוס אנטי שנהנה להתקיף. (אולי היא התרגלה אנחנו עוד לא...)
אם יש אפשרות להאריך את החופשה, אל תהסס, תפוס בשתי הידיים!
נשלח ב-19/6/2005 23:54
אתמול כבר אתה יודע את הזהות שלי...
היום אני הכונן הראשון שהגיע לשם...
אה... ובלי ציוד בכלל...
מה מחר ?
נו.. שוין , תהנה מהספק .
נ.ב. לכל הגולשים החביבים
יצאתי לשבוע חופש עם האישה נתראה כאן עוד שבוע , צ'אווווו
נשלח ב-19/6/2005 23:11
witty!שלום
שלחתי לך כבר באישי תרגע.
אתה הכונן הראשון שהיגעת בלי ציוד בכלל.
אל תביא שנצטרך לפרסם את שמך כאן בפורום.
תודה על ההבנה.
נשלח ב-19/6/2005 19:00
ל-witty!
עיין בתגובה הקודמת לשלך, וקח את הדברים לתשומת לבך!
לכל השאלות שלך כבר ענו, ומה ברצונך כעת?
איני רוצה לציין בגלוי מי אחד הכוננים הראשונים שהגיע למקום, עם ציוד לא תקין, כדי לא לפגוע בכבודך...
וכן, אכן ראוי להשעות כונן שנתפס בלי ציוד / ציוד תקין. מדובר בחיי אדם.
קציני משטרה אחראי בסיס .....בכניסה לבית העלמין בחיפה
נשלח ב-16/6/2005 19:01
די..די..די..
יש כאן מגמה של אנשים "מסוימים" להשמיץ את הצלה!
היה חמצן היה אמבו היה הכל!
המתנדב הראשון שהגיע היה עם בלון כמעט גמור בגלל דליפה ופחות מ5 שניות הגיע בלון נוסף ע"י מתנדב אחר..
הייתה החייאה מלאה בכל הציוד הדרוש!
ידוע לכולם שיש גורמים שמאוד לא אוהבים את ההצלחה והשגשוג של מתנדבי "הצלה גוש דן" וחלק [אני מדגיש חלק] מהתגובות פה [ובשאר המקומות] זה לא יותר מנסיון ניגוח של אותם גורמים, אכלנו מהם כבר הרבה!! רק חבל שבמקרה הזה זה בא על חשבון משפחה כואבת ומדממת.
תוקן על ידי - מתנדבהצלה - 16/06/2005 19:02:31
נשלח ב-16/6/2005 17:06
רגע אז עשיתם החייאה בלי חמצן בכלל ??? לא ברור...
או שחברים אחרים סידרו בלון אחר ?
הרי אני מאמין שהיו שם מינימום 5 כוננים
אז כל ה-5 בלונים היו ריקים ???
כל האמבו היו לא תקינים ???
מה קורה שם בבני ברק ?
בכל אופן חברי הצלה הם כונני מד"א ועליהם לדאוג לציוד ולהשלמת ציוד, כונן אשר ניתפס ללא ציוד / ללא ציוד תקין בכוונה תחילה, בסמכות האחראי כוננים להשעותו !
תוקן על ידי - witty - 16/06/2005 17:09:36
נשלח ב-16/6/2005 15:46
1016 הוצאת לי את המילים מהפה!!!
אותי לימדו שהחייאה אפשר לעשות גם ב10 אצבעות.
זה ממש לא מכובד הביקורת שנכתבה כאן.
זה לא הזמן.
נשלח ב-16/6/2005 14:54
לדעבש
אני לא מבין אייך לא התבישת לכתוב את דעתך שכפי מה שאתה כותב שאתה לא מבין בהצלת חיים??
ובעיקר למה לא פתחת אשכול חדש. ולמה לכתוב דברים לא ברורים ולגרום לאנשים שיחשבו שהיה אפשרות להציל וביגלל שלא היה חמצן אז קרה האסון ל"ע בעוד המשפחה יושבת שבעה וכל מילה מיותרת ולא אמיתית פוגעת בהם קשות
המקום ינחם אותכם ולא תדעו עוד שום צער ובנחמת ירושלים תנוחמו
כמביט מהצד עקב היותי במדים ולפי החוק אסור להתערבב !!!
עשיתם עבודה נפלאה עבודת צוות כפי שכתוב בספרים ...
אל לכם לשמוע כמו ששמעתי שהיו פשלות ....
בכל מקרה יהיה מישהו שיגיד משהו אנו צריכים להיות חזקים שעשינו מה שיכולנו והכל בידי שמיים...
נשלח ב-16/6/2005 13:25
דעבשע מבלי להתייחס לכל הנאמר הביקורת שלך לא במקום בכלל!
אין זה מחובתו או מאחריותו של כל ארגון לבדוק בציציותיהם של מתנדביו האם הציוד שבידיהם שלם/פגום/חסר וכיו"ב !!
זה שמתנדב מגיע לאירוע והבלון שלו כמעט ריק אפשר ללמד עליו זכות שהוא חזר ממקרה אחר ונגמר לו החמצן ויש לצערינו גם מקרים בהם המתנדב פושע בדבר ללא כל ספק!
אבל לבוא ולתבוע מהנהלת ארגון לעשות בדיקות וביקורות וועדות למיניהם זה כבר מוגזם מה עוד שכתבו פה שביקשו מספר פעמים ולא נענו!! וכל מי שניהל אי פעם ארגון יודע ומבין את מה שכתבתי וד"ל.