בית פורומים הצלה בני ברק וגוש דן

ושוב רחוב עזרא והפעם ת.ד.רכב גנוב+אופנוע

שלום אורח. באפשרותך להתחבר או להירשם
הצג 15 הודעות בעמוד הוסף לדף האישי  דווח למנהל שלח לחבר
נשלח ב-15/6/2005 06:13 לינק ישיר 
ושוב רחוב עזרא והפעם ת.ד.רכב גנוב+אופנוע
מצורף קובץ

בשעה 3:50 בערך התקבלה קריאה על ת.ד. בעזרא פינת נחמיה.

היו במקום:

ששי הפרמדיק

צבי רודיך

אליהו לוינשטין

לוזר קליין ...

מדובר ככה"נ ברכב גנוב שנכנס בעץ... בתוך הרכב היה גם אופנוע שנחשד כגנוב... הנהג נמלט.

הצלה דן מה יש לך להוסיף?!

אין רשות להוריד את הכיתוב מהתמונות ו/או לחתוך את התמונות ללא אישור בכתב ממני.



דווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-18/6/2005 23:37 לינק ישיר 

מצורף קובץ

2



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-18/6/2005 23:37 לינק ישיר 

מצורף קובץ

לאחר הפינוי בתחילת השחר...

נזק לעירייה...



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-18/6/2005 23:36 לינק ישיר 

מצורף קובץ

על הגרר בדרך לחניון משטרתי.......



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-18/6/2005 23:35 לינק ישיר 

מצורף קובץ

החבלן המשטרתי הגיע.....



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-18/6/2005 23:34 לינק ישיר 

מצורף קובץ

האופנוע הגנוב בתוך הרכב...



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-18/6/2005 23:33 לינק ישיר 

מצורף קובץ

חבלן בודק את האופנוע הגנוב בתוך הרכב......



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-18/6/2005 23:32 לינק ישיר 

מצורף קובץ

.......



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-18/6/2005 23:31 לינק ישיר 

מצורף קובץ

.......



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-18/6/2005 23:31 לינק ישיר 

מצורף קובץ

.........



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-18/6/2005 23:31 לינק ישיר 

מצורף קובץ

..........



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-18/6/2005 23:30 לינק ישיר 

מצורף קובץ

..



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-18/6/2005 23:30 לינק ישיר 

מצורף קובץ

טוב בהמשך למה שכתבו חברי מקודם

אז ככה בתוך הרכב הנ"ל היה אופנוע חדש.. גנוב וכמובן שבתוך הרכב היה כלי עבודה וציוד תיקון למזגנים ועקב כך הוזמן חבלן משטרה למקום לבדיקת הרכב ושאר הדברים.



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-16/6/2005 13:32 לינק ישיר 

מצורף קובץ

בבי לון אם היה קריאה של מד"א והיינו מגיעים לצלם גם הרכב שלך היה מתפרסם כאן אז ככול הנראה לא היה משהו מיוחד ...

אז תירגע....



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-15/6/2005 13:43 לינק ישיר 

מילא לוזר קליין הולך עם גופיה/טריקו עם כיתוב זערורי "הצלה גוש דן" אבל איפה האפודים של כולם (אמצע הלילה...)



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-15/6/2005 11:33 לינק ישיר 

תגידו, השתגעתם?

רכב נישק עץ וכל כך הרבה כוחות בשעה כזאת, ותמונות? כאילו מה קרה?

גם הרכב שלי נגע אתמול ברכב אחר, מישהו מוכן לבוא לצלם?!



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
   
בית > פורומים > אקטואליה וחדשות > הצלה בני ברק וגוש דן > ושוב רחוב עזרא והפעם ת.ד.רכב גנוב+אופנוע
מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
הוסף לעמוד האישי  דווח למנהל שלח לחבר
1 2 3 לדף הבא סך הכל 3 דפים.

bholext