בית פורומים חדשות אנש אין בילדער

***** ספר תורה*****

שלום אורח. באפשרותך להתחבר או להירשם
הצג 15 הודעות בעמוד הוסף לדף האישי  דווח למנהל שלח לחבר
נשלח ב-15/6/2005 09:23 לינק ישיר 
***** ספר תורה*****

מי לא זוכר את פטירתו של הבחור החשוב והיקר משה ישראל אבוהב ז"ל, שטבע בבריכת המשושים בשנה שעברה ניסן תשס"ד.

בחור שהיה משיכמו ומעלה, רבות דובר על מעלותיו, התמדתו ויגיעתו בתורה. בן 22 היה במותו ועוד לפני סיום הש"ס.

בעקבות זאת, הורו הרבנים המלווים את המשפחה, לכתוב ספר תורה מהודר לע"נ.

מאחר וכידוע כתיבת ספר תורה, עולה הון רב, אנו פונים אליכם להשתתף בזכות של כתיבת הספר תורה, איש כפי יכולתו, וכן ניתן לרכוש פרשה/חצי פרשה /עמוד, כמופיע ע"ג הפרוספקט המצורף.

על מעלת החובה של כל יהודי ויהודי להשתתף בכתיבת ספר תורה, לא צריך להרחיב כאן את הדיבור.

רב גדול וחשוב הבטיח, כי מי שיתרום לספר התורה הזה, יראה ברכה וישועות גדולות.

ניתן לפנות כאן בתיבה האישית, או בטלפונים המופיעים ע"ג הפרוספקט או במייל.

[email protected]

תזכו למצוות.

נ.ב. תודה רבה למנהל על האישור והסיוע...






דווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-15/6/2005 21:16 לינק ישיר 

עס ווערט געברענגט און ספרים הקדושים אז עס איז א גרויסע תועלת פאר די נשמה צו שרייבען א ספר תורה בפרט אם אינו נשוי, עס איז העכערע ענינים



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-15/6/2005 19:51 לינק ישיר 

איז א ספר תורה די ריכטיגע זאך וואס מען קען טון פאר איינעם'ס נשמה?

איך פרעג ווייל איך זע אין ארץ ישראל ווען עס ווערט נפטר א בחור שרייבט מען א ספר תורה.

מען איך געקעומען צו מיר אפאר מאל נאך געלט פאר ספרי תורה פאר בחורים וואס זענען אומ-געקומען אין זעלבסמארד אטאקעס.



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
   
בית > פורומים > אקטואליה וחדשות > חדשות אנש אין בילדער > ***** ספר תורה*****
מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
הוסף לעמוד האישי  דווח למנהל שלח לחבר

bholext