בית פורומים הצלה בני ברק וגוש דן

כל הסקופים לסלולארי שלכם

שלום אורח. באפשרותך להתחבר או להירשם
הצג 15 הודעות בעמוד הוסף לדף האישי  דווח למנהל שלח לחבר
נשלח ב-15/6/2005 14:04 לינק ישיר 
כל הסקופים לסלולארי שלכם

גם אתמול הוכח השירות החדש והיעיל "אקשנייעס" בשעה 11.55 נשלחה הודעה על האירוע שבו התמוטט ר' ברוך וויס זצ"ל ברח' עזרא בבני ברק. הודעה זו נכתבת בגלל מלחמה נפשעת בפעילות מוקד החדשות "אקשנייעס" ע"י גורמים אינטרסנטיים שלא בוחלים בשום צורה.
להצטרפות שלחו את המילה "אקשנייעס" ל3636 ואתם מחוברים!
רוצים להתנתק?
שלחו את המילה "אקשנייעס" בטל ל3636 ואתם מנותקים
מחיר כל הודעה 50 אג'.

בברכה
דיווחית
מנהל משנה פורום "חדשות נייעס"
http://hydepark.hevre.co.il/hydepark/forum.asp?forum_id=13231



דווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-15/6/2005 14:24 לינק ישיר 

קצת דיוק לא יזיק...

אצלי על צג הסלולרי רשום 00:10:10 - 2005-6-15.

אבל לא חשוב, הם היו זריזים...


רק נקוה שהחדשות הזריזים יהיו משמחים..



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-15/6/2005 14:35 לינק ישיר 

זה שזה הגיע אליך ב00:10 זה בגלל הקליטהבאזור ששהיית בו כי ההודעה נשלחה מהמערכת בשעה 11.55



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-15/6/2005 14:44 לינק ישיר 

אכן אני מסכים איתו - אין ולא יהיה כדבר הזה!

כולנו עם אחד - כולנו "אקשנייעס" !!!!



בברכה איש_האקשן מנהל משנה פורום "קול החדשות והסקופים"
http://hydepark.hevre.co.il/hydepark/forum.asp?forum_id=14066



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-15/6/2005 14:59 לינק ישיר 

אתם טועים...

קיבלתי את ההודעה לאחר השעה הזאת!

הזמן שנרשם הוא זמן השליחה!



תעשו ניסיון, תשלחו הודעה למנוי לא זמין - כשהוא יפתח את המכשיר הוא ימצא את ההודעה עם השעה המקורית שבה נשלחה!



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
   
בית > פורומים > אקטואליה וחדשות > הצלה בני ברק וגוש דן > כל הסקופים לסלולארי שלכם
מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
הוסף לעמוד האישי  דווח למנהל שלח לחבר

bholext