|
|
| נשלח ב-19/6/2005 00:41 |
|
| |
שריפה בת"א?
יש דיווח? תמונות?
|
|
|
|
| נשלח ב-19/6/2005 00:56 |
|
| |
שריפות בת"א יש כל הזמן!
עכשיו יש איזה שריפה ברחוב נחלת בנימין... הוציאו נט"ן
על מה הוא מדבר?
היה משהו בשבת?
אגב הרכב שלי על גינרטור והמים ברדיאטור הם מים של שבת ללא חשש שרויה... כך שאין בעיה!
וביטוח? אושי ישלם!
תוקן על ידי - ברלנגו - 19/06/2005 0:57:36
|
|
|
|
| נשלח ב-19/6/2005 00:47 |
|
| |
רק עכשיו הוא נזכר ממלון מרינה בת"א.
או שאולי היה שריפה בשבת והוא מצפה ממך (ברלנגו) לתמונות... (תסביר לו שאין לך ביטוח על האוטו והמצלמה בשבת)
|
|
|
|
| נשלח ב-19/6/2005 00:42 |
|
| |
מי? מה? מתי? איפה? למה?
|
|
|
|
|
 |
|
|
|
|
| מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
|
|
2009 © כל הזכויות שמורות לבחדרי חרדים. קטגוריית אקטואליה וחדשות: עשרות פורומים הכוללים חדשות נעייס, מה קורה בחצרות חסידים, חדשות מחסידויות שונות בארץ ובעולם, דיונים בנושאי אקטואליה, פוליטיקה, בטחון ועוד.
|