בית פורומים הצלה בני ברק וגוש דן

שריפה בת"א?

שלום אורח. באפשרותך להתחבר או להירשם
הצג 15 הודעות בעמוד הוסף לדף האישי  דווח למנהל שלח לחבר
נשלח ב-19/6/2005 00:41 לינק ישיר 
שריפה בת"א?

יש דיווח? תמונות?



דווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-19/6/2005 01:20 לינק ישיר 

אמרתי לך שיש משהו..



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-19/6/2005 01:17 לינק ישיר 

הנה... שריפה בר"ג ברחוב הצלע נט"ן ורגיל בדרך... אני זז.



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-19/6/2005 01:15 לינק ישיר 

טוב בוא לא נהפוך את הפורום לצ'אט
לילה טוב!
שוב תודה על החלה מיום חמישי.. ;)



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-19/6/2005 01:14 לינק ישיר 

כאן אתה נראה ממש מתוק!




דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-19/6/2005 01:12 לינק ישיר 


יותר טוב?



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-19/6/2005 01:11 לינק ישיר 

כן, ב



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-19/6/2005 01:10 לינק ישיר 

ראית אותי שאתה יודע?



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-19/6/2005 01:09 לינק ישיר 

לילה טוב.

אתה נראה עייף!




דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-19/6/2005 01:08 לינק ישיר 

ברלנגו יקר, אתה הכונן פה, לא אני
רק שאלתי אם יש לכם מושג מה הולך שם
זה הכל

מחר משמרת בוקר,
לילה טוב



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-19/6/2005 01:06 לינק ישיר 

אכן לפני זמן קצר הייתה שריפה ברחוב מנטפיורי פינת נחלת בנימין בת"א, מדובר ברכב שעלה באש ליד בלוני גז. למקום יצאו לבן ונט"ן, ב"ה ללא נפגעים, חזל"ש.

אספרין להבא תפרט יותר ואז נוכל להבין יותר טוב על מה אתה מדבר.

לילה טוב ושקט.

תוקן על ידי - ברלנגו - 19/06/2005 1:07:05



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-19/6/2005 01:03 לינק ישיר 

עברתי עכשיו בת"א וראיתי כבאיות נוסעות

אדון חולה מד"א.. אולי אני מדבר על השריפה בבנין מרכזים?



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-19/6/2005 00:56 לינק ישיר 

שריפות בת"א יש כל הזמן!

עכשיו יש איזה שריפה ברחוב נחלת בנימין... הוציאו נט"ן

על מה הוא מדבר?

היה משהו בשבת?

אגב הרכב שלי על גינרטור והמים ברדיאטור הם מים של שבת ללא חשש שרויה... כך שאין בעיה!


וביטוח? אושי ישלם!



תוקן על ידי - ברלנגו - 19/06/2005 0:57:36



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-19/6/2005 00:47 לינק ישיר 

רק עכשיו הוא נזכר ממלון מרינה בת"א.
או שאולי היה שריפה בשבת והוא מצפה ממך (ברלנגו) לתמונות... (תסביר לו שאין לך ביטוח על האוטו והמצלמה בשבת)



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-19/6/2005 00:42 לינק ישיר 

מי? מה? מתי? איפה? למה?



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
   
בית > פורומים > אקטואליה וחדשות > הצלה בני ברק וגוש דן > שריפה בת"א?
מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
הוסף לעמוד האישי  דווח למנהל שלח לחבר

bholext