בית פורומים הצלה בני ברק וגוש דן

ג'יפ זק"א מחוז צפון בת.ד. היום בב"ב

שלום אורח. באפשרותך להתחבר או להירשם
הצג 15 הודעות בעמוד הוסף לדף האישי  דווח למנהל שלח לחבר
נשלח ב-20/6/2005 00:22 לינק ישיר 
ג'יפ זק"א מחוז צפון בת.ד. היום בב"ב

מדובר בקרן הרחובות ז'בוטינסקי/דב גרונר,

ככה"נ רוכב אופנוע נכנס בג'פ, לבעל הג'יפ [ר.מ.] שלום והרוכב אופנוע פונה במצב קל מאוד לתה"ש.

תמונות בהמשך הלילה ב"ה.



דווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-20/6/2005 02:23 לינק ישיר 

מצורף קובץ



<<<<<<<<


אין רשות להשתמש בתמונות ללא אישור בכתב ממני.



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-20/6/2005 02:24 לינק ישיר 

מצורף קובץ

<<<<<<<<<<<<



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-20/6/2005 02:25 לינק ישיר 

מצורף קובץ

<<<<<<<<<<<<<<<<



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-20/6/2005 02:25 לינק ישיר 

מצורף קובץ

<<<<<<<<<<<



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-20/6/2005 02:25 לינק ישיר 

מצורף קובץ

<<<<<<<<<<<<ץ



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-20/6/2005 02:25 לינק ישיר 

מצורף קובץ

<<<<<<<<<<<<<<



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-20/6/2005 03:12 לינק ישיר 

הכונן של הצלה לא ביצע החיאה ?



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-21/6/2005 23:15 לינק ישיר 


למי צריך לעשות החייאה לאופנוע?



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
   
בית > פורומים > אקטואליה וחדשות > הצלה בני ברק וגוש דן > ג'יפ זק"א מחוז צפון בת.ד. היום בב"ב
מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
הוסף לעמוד האישי  דווח למנהל שלח לחבר

bholext