בית פורומים הצלה בני ברק וגוש דן

ראשוני: נמסר על ת.ד. רכבת/אוטובוס בדרום

שלום אורח. באפשרותך להתחבר או להירשם
הצג 15 הודעות בעמוד הוסף לדף האישי  דווח למנהל שלח לחבר
נשלח ב-21/6/2005 18:03 לינק ישיר 
ראשוני: נמסר על ת.ד. רכבת/אוטובוס בדרום

דיווח ראשוני:

בסביבות השעה 17.45 נמסר למד"א אזור לכיש על רכבת שפגעה באוטובוס, בסמוך לקיבוץ רבדים שבדרום.

מדובר ככל הנראה בעשרות נפגעים.

מד"א הכריז אר"ן.

כוחות רבים של מד"א מאזורים רבים בארץ וביניהם מתנדבי מד"א-'הצלה' גוש-דן בדרכם למקום.



תוקן על ידי - הצלה_דן - 22/06/2005 0:24:46



דווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-11/6/2006 13:52 לינק ישיר 

עברה שנה , חלפה שנה ,
               וכמובן הרבה השתנה.

יוסי ויסנשטרן נבחר למנ"כל "הצלה-אשדוד"
              מד"א לכיש רוצים בקירבת "הצלה-אשדוד" ומבקשים כל יום להכניס עוד כוננים.

המתנדבים אינם צריכים להסתיר את המירסים כשהם באים להתנדב בתחנה, אלא יכולים להיות גאים בכך.

כל שבוע שומעים על החייאות מוצלחות .

מאז היו עוד מקרי אר"ן באזור .                   אבל כולם יודעים שמאז ש"הצלה" בשטח אין יותר ארוע שיש יותר פצועים מחובשים .   אלא אר"מ = (ארוע רב מטפלים)

ומי יתן ולא תצטרכו להראות לנו שוב את יכולתכם לפעול בשעות כאלה.





דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-25/6/2005 22:58 לינק ישיר 

ברוך הנמצא להצלה נחל שור, מחזיקים לכם עצבעות!



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-24/6/2005 17:42 לינק ישיר 

מצורף קובץ

מתנדב הצלה אשדוד בן למתנדב ותיק מהצלה בני ברק גוש-דן הרב ישראל פרידלנדר
מעניק טיפול לאחד מהנפגעים באסון הרכבת בדרום,
יש לציין כי המתנדב הרב ישראל פרידלנדר עידכן את מנכ"ל הצלה "גוש-דן" בדקות הראשונות מה קורה בשטח.



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-24/6/2005 11:59 לינק ישיר 

קובץ rar של 247 תמונות מהארוע, כאשר 83 מהן אני צילמתי,
והאשר הן התמונות שפורסמו באינטרנט, והזכויות שמורות לבעליהם החוקיים (מי שצילם אותם).

http://misha.mustigman.com/pictures.misha.zaka.ashdod.rar

בברכה,
מישה



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-24/6/2005 11:38 לינק ישיר 

שלום לכולם אני שמח שאני יוכל ליהות חבר בפרום ואין צורך לדאוג הצלה נלח שורק אי ת.פ הצלה אשדוד שבת שלום



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-23/6/2005 18:27 לינק ישיר 

נכון נכון
אשר ברדה עובד קשה



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-23/6/2005 15:10 לינק ישיר 

מצורף קובץ

.........

אין רשות להוריד את הכיתוב מהתמונות ו/או לחתוך את התמונות ללא אישור בכתב ממני.



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-23/6/2005 15:10 לינק ישיר 

מצורף קובץ

..........

אין רשות להוריד את הכיתוב מהתמונות ו/או לחתוך את התמונות ללא אישור בכתב ממני.



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-23/6/2005 15:10 לינק ישיר 

מצורף קובץ

מתנדבי מד"א "הצלה גוש דן" מקבלים את נפגעי תאונת הרכבת בביה"ח תל השומר.




.

אין רשות להוריד את הכיתוב מהתמונות ו/או לחתוך את התמונות ללא אישור בכתב ממני.



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-22/6/2005 21:54 לינק ישיר 


ספר "אור החיים" הגיע גם הוא לידיו של המתנדב צבי רודיך, ע"י ר' מיכאל גוטויין מזק"א.

כל חפצי הקודש יועברו בהקדם למשפחת הנפטר הדגול.

יהי זכרו ברוך!



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-22/6/2005 20:46 לינק ישיר 

אוי ווי.
עדיין לא זוהו כל הגופות, עדיין אנו מבכים על האסון, עדיין הדם חם ומבעבע, ואיזה דיון מי מצא איזה ספר ואיפה...???!!!
לי_ויסנשטרן, לגבי טענותיך על... "ברוך בואך למועדון..."
עכשיו יבואו נציגיו של אותו אדם שרוקד על הדם "מי הגיע ראשון". וידרוש ממכם לעשות עמם שלום ולהתחבר אליהם!!!



דדווח על תוכן פוגעני

סמל אישי
מחובר
נשלח ב-22/6/2005 16:56 לינק ישיר 

אכן כך, הספר שראיתי אתמול בידיו של שלמה דביר הוא "אור החיים".

ההערתך בנוגע לניסוח על פינוי הפצוע אנוש ולא פינוי המנוח, התקבלה בברכה .

תודה רבה



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-22/6/2005 16:41 לינק ישיר 


משה היקר!

ראשית, הרשה לי להביע את הערכתנו העצומה לפעילות המהירה והמקצועית של אנשי "הצלה אשדוד, נחל שורק והאזור", באירוע הקשה אמש.

ולגבי הספר, לא נעים לי כ"כ שנפתח מזה דיון שלם, אולם אם נדייק בדברים, אז הספרים ("אהבת שלום" וכריכת הספר "אור החיים") נמצאו ע"י הצוות דלעיל (וייספיש, אירנשטיין, קליין ורודיך) בסמוך למקום ישיבתו בקרון, כשהם מוטלים בין ההריסות ומוכתמים בדם.

בעקבות היכרותם של קליין ורודיך עם הנפטר הדגול ומשפחתו, לקחו הם את הספרים אמש מזירת האירוע מיד אחר מציאתם לב"ב, כשהם אמורים להעביר זאת לבני המשפחה (שכבר יודעים על-כך).

במחשבה שניה, תוך כדי כתיבה, יתכן כי אותו שלמה דביר מצא את הספר "אור החיים", שכאמור, מצאו המתנדבים דלעיל רק את כריכתו. באם נכון הדבר, נא ציין זאת כדי שנוכל ליידע את המשפחה.

ולגבי המשפט שלך המובא דלהלן, ראה את התיקון ללשון המשפט:
כמו"כ אציין ששלום פרידמן גם הוא מ"הצלה אשדוד" פינה את (המנוח) – הרב דרמר כשהוא פצוע באורח אנוש - אל המסוק.

חשוב לדייק בניסוח! (קבל נא זאת כהערה בונה...)

בכל אופן תודה על כל הדיווחים.

שנתראה בשמחות.




דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-22/6/2005 16:23 לינק ישיר 

הספר עצמו נאסף אתמול מהשטח ע"י שלמה דביר מתנדב "הצלה אשדוד" שהיה בין הראשונים שהגיעו למקום עם אחד האופנועים של הצלה אשדוד.

כמדומני שהספר נשלח היום לב"ב.

כמו"כ אציין ששלום פרידמן גם הוא מ"הצלה אשדוד" פינה את המנוח אל המסוק.



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-22/6/2005 15:25 לינק ישיר 


(תגובה ל-שלמה_ל)

אכן כן.

יחד איתם היו אלעזר קליין וצבי רודיך שנזדעזעו לראות את הספר "אהבת שלום" שמחברו הוא אחד מראשוני אדמו"רי בית ויז'ניץ - החסידות אליה הם משתייכים.

בנוסף, נמצאה במקום כריכת הספר "אור החיים" הק' (הספר עצמו לא נמצא במקום למרות חיפושים מדוקדקים), כיפה וכובע סאמט.

ספרי הקודש והחפצים הללו היו מוכתמים בדמו של אותו אדם דגול, אשר עסק בלימוד וקיים בנפשו את מצוות "ובלכתך בדרך", בדרכו לשמחת ברית מילה בבאר שבע.

לאחר זמן קצר הגיע למקום ר' מיכאל גוטויין, אשר כבר ידע לספר על זהות אותו אדם (ה"ה הרב דרמר זצ"ל), ועל-כך שהוא נפטר במסוק בדרכו לביה"ח "הדסה עין כרם" שבירושלים.

המתנדבים נחרדו לשמע הבשורה הקשה על פטירתו הטראגית של אותו רב דגול, תושב קרית ויז'ניץ בבני-ברק.




תוקן על ידי - הצלה_דן - 22/06/2005 15:27:03



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
   
בית > פורומים > אקטואליה וחדשות > הצלה בני ברק וגוש דן > ראשוני: נמסר על ת.ד. רכבת/אוטובוס בדרום
מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
הוסף לעמוד האישי  דווח למנהל שלח לחבר
1 2 3 לדף הבא סך הכל 3 דפים.

bholext