|
|
| נשלח ב-22/6/2005 21:54 |
|
| |
ספר "אור החיים" הגיע גם הוא לידיו של המתנדב צבי רודיך, ע"י ר' מיכאל גוטויין מזק"א.
כל חפצי הקודש יועברו בהקדם למשפחת הנפטר הדגול.
יהי זכרו ברוך!
|
|
|
|
| נשלח ב-23/6/2005 18:27 |
|
| |
נכון נכון
אשר ברדה עובד קשה
|
|
|
|
| נשלח ב-24/6/2005 11:38 |
|
| |
שלום לכולם אני שמח שאני יוכל ליהות חבר בפרום ואין צורך לדאוג הצלה נלח שורק אי ת.פ הצלה אשדוד שבת שלום
|
|
|
|
| נשלח ב-25/6/2005 22:58 |
|
| |
ברוך הנמצא להצלה נחל שור, מחזיקים לכם עצבעות!
|
|
|
|
|
| נשלח ב-11/6/2006 13:52 |
|
| |
עברה שנה , חלפה שנה , וכמובן הרבה השתנה.
יוסי ויסנשטרן נבחר למנ"כל "הצלה-אשדוד" מד"א לכיש רוצים בקירבת "הצלה-אשדוד" ומבקשים כל יום להכניס עוד כוננים.
המתנדבים אינם צריכים להסתיר את המירסים כשהם באים להתנדב בתחנה, אלא יכולים להיות גאים בכך.
כל שבוע שומעים על החייאות מוצלחות .
מאז היו עוד מקרי אר"ן באזור . אבל כולם יודעים שמאז ש"הצלה" בשטח אין יותר ארוע שיש יותר פצועים מחובשים . אלא אר"מ = (ארוע רב מטפלים)
ומי יתן ולא תצטרכו להראות לנו שוב את יכולתכם לפעול בשעות כאלה.
|
|
|
|
|