בית פורומים הצלה בני ברק וגוש דן

למה התבטלה ישיבת הכוננים ???

שלום אורח. באפשרותך להתחבר או להירשם
הצג 15 הודעות בעמוד הוסף לדף האישי  דווח למנהל שלח לחבר
נשלח ב-22/6/2005 16:56 לינק ישיר 
למה התבטלה ישיבת הכוננים ???

נו מישהו יודע למה התבטלה ישיבת הכוננים?
למה הודיעו שלא יקבלו כוננים מבני ברק?
למה מתנכלים למתנדבים שקורעים את עצמן ומקשים עליהם לעזור?

למה ? למה ? למה ?

בכאב אמיתי ורב - מתנדב וותיק שבאמת לא מבין.



דווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-23/6/2005 21:07 לינק ישיר 

חולה ...

העניין הוא לא "כוננים" הקטע זה שאתה צריך להבין שישנם הרבה מאד נהגי אמבולנס ומתנדבים מבני ברק. ובגלל זה הם לא צריכים להפסיד.

והם זקוקים למינימום של התייחסות.
הם משקיעים מזמנם היקר למען הכלל, והיה יפה לכבד אותם ולתת להם מעט ממה שאפשר הסיפור הוא לא הסירנות והבלגן אלא שיהיה להם ציוד שלהם - כמובן למי שיש רכב - וקשר כל שהוא.

לא שלי אישית אין אבל אני מדבר בשם מספר אנשים שעמדו שם וחיכו כבר בקוצר רוח לזה.



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-22/6/2005 20:35 לינק ישיר 

כן, נכון, אמת הדבר.
הגיעו במיוחד לתחנה כל המי ומי הקשורים לוועדת כוננים, אך ידידינו היקר, ישראל פישר, בדרכו לתחנה בר"ג, עשה "אחורה פנה, קדימה סע" ונסע לאסון הרכבת!
לא מקבלים בבני ברק כוננים??? או שכן או שלא. בכל מקרה מה צריך בבני ברק עוד כוננים??? חסרים ??? לא מספיק סירנות יש בעיר כשלמישהו יצא הקטטר מהמקום??? (זה סתם בשביל הבדיחה, אבל באמת, חברי הנהלת הכוננים, יש כבר רוויה בעיר!)



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-22/6/2005 17:21 לינק ישיר 


כן. יתכן מאד שזה קשור.

האדם היקר הזה שבתמונה (ר' ישראל פישר ממפ"ה, למי שלא יודע), עבד קשה מאד באסון הרכבת שאירע אתמול.

ואם אתה שואל האם זה קשור, מדוע אתה קודם שואל/קובע שאין הערכה למתנדבים. האמן לי שהוא עושה הרבה בשבילם.




דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-22/6/2005 16:58 לינק ישיר 

מצורף קובץ

קיבלתי את זה לפרטי.

זה קשור ???



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
   
בית > פורומים > אקטואליה וחדשות > הצלה בני ברק וגוש דן > למה התבטלה ישיבת הכוננים ???
מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
הוסף לעמוד האישי  דווח למנהל שלח לחבר

bholext