בית פורומים הצלה בני ברק וגוש דן

נס קטן היה פה (ברחוב הירש)

שלום אורח. באפשרותך להתחבר או להירשם
הצג 15 הודעות בעמוד הוסף לדף האישי  דווח למנהל שלח לחבר
נשלח ב-22/6/2005 20:56 לינק ישיר 
נס קטן היה פה (ברחוב הירש)

בשעה 19:47 התקבלה קריאה במד"א על ת.ד. ברחוב הרב הירש 17 בבני ברק.
מדובר בילד שבמהלך משחק עם חבירו רץ לכביש, נהג הרכב הצליח לעצור. לאחר שהמשיך בנסיעתו, הילד הגיח בריצה שוב והפעם מבין שני רכבים והפעם הנהג כבר לא הספיק לעצור...
בנס, לילד לא אירע דבר מעבר לשיפשופים קלים.
דן 54 השאיר לו טפסים והילד פונה ע"י אמו לביתו.
במקום היו: ססי (הפארמדיק) משה רוזנפלד ויהודה היילברון



דווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-23/6/2005 00:57 לינק ישיר 

הצלה_דן. אם הייתי כותב על משה רוזנפלד "החובש הבכיר" הייתי זוכה לכמה עקיצות ממנו...
את "ססי" כולם מכירים! את "ששי" לא! (אין אפשרות לנקד...) ואולי גם היית שואל איזה יום הגיע לשם???(שישי)
סליחה, סליחה סליחה. כן משה גרוכובסקי היה שם כך נודע לי כעת. התנצלויותי! ואגב, הוא הגיע ראשון למקום יחד עם "ססי" - "ששי"



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-23/6/2005 00:08 לינק ישיר 

לחשוב
היה צריך לכתוב נס גדול לקטן היה פה



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-22/6/2005 21:52 לינק ישיר 


חושב בכיר!

נא איית נכון: ששי (מל' יששכר), ששם משפחתו הוא: מוהדב.

אגב, מן הראוי היה שתתן לרוזנפלד את הכבוד הראוי ותעטרו בתוארו: החובש הבכיר (מה לעשות, אמרו לי להקפיד ע"ז...).

משה גרוכובסקי גם היה שם, הלא כן?!



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
   
בית > פורומים > אקטואליה וחדשות > הצלה בני ברק וגוש דן > נס קטן היה פה (ברחוב הירש)
מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
הוסף לעמוד האישי  דווח למנהל שלח לחבר

bholext