| נשלח ב-22/6/2005 20:56 |
|
| |
נס קטן היה פה (ברחוב הירש)
בשעה 19:47 התקבלה קריאה במד"א על ת.ד. ברחוב הרב הירש 17 בבני ברק.
מדובר בילד שבמהלך משחק עם חבירו רץ לכביש, נהג הרכב הצליח לעצור. לאחר שהמשיך בנסיעתו, הילד הגיח בריצה שוב והפעם מבין שני רכבים והפעם הנהג כבר לא הספיק לעצור...
בנס, לילד לא אירע דבר מעבר לשיפשופים קלים.
דן 54 השאיר לו טפסים והילד פונה ע"י אמו לביתו.
במקום היו: ססי (הפארמדיק) משה רוזנפלד ויהודה היילברון
|
|
|
|
| נשלח ב-23/6/2005 00:57 |
|
| |
הצלה_דן. אם הייתי כותב על משה רוזנפלד "החובש הבכיר" הייתי זוכה לכמה עקיצות ממנו...
את "ססי" כולם מכירים! את "ששי" לא! (אין אפשרות לנקד...) ואולי גם היית שואל איזה יום הגיע לשם???(שישי)
סליחה, סליחה סליחה. כן משה גרוכובסקי היה שם כך נודע לי כעת. התנצלויותי! ואגב, הוא הגיע ראשון למקום יחד עם "ססי" - "ששי"
|
|
|
|
| נשלח ב-22/6/2005 21:52 |
|
| |
חושב בכיר!
נא איית נכון: ששי (מל' יששכר), ששם משפחתו הוא: מוהדב.
אגב, מן הראוי היה שתתן לרוזנפלד את הכבוד הראוי ותעטרו בתוארו: החובש הבכיר (מה לעשות, אמרו לי להקפיד ע"ז...).
משה גרוכובסקי גם היה שם, הלא כן?!
|
|
|
|
|
 |
|
|
|
|
| מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
|
|