שריפה ברח' קובלסקי בב"ב
בשעות לפנה"צ של יום האתמול, התקבלה קריאה על שריפה בדירה ברח' קובלסקי בב"ב.
"צוות צפון" של מתנדבי מד"א-'הצלה' גוש-דן הגיע למקום בכוחות מתוגברים.
דוד בן-שמואל ויהודה היילברון על אמבולנס "צוות צפון", אליהו לוינשטיין על חפ"ק "צוות צפון", יוסף אידלמן, אברהם הרשטיק ויעקב זינגר, כשאליהם מצטרף אט"ן ב"ב עם הפאראמדיקים גיא ארזי ושימי גוילי.
מכיון שהדירה היתה נעולה, נאלצו כוחות הכיבוי להיכנס דרך חלונות הדירה.
לאחר בדיקה התברר, כי מדובר בסיר שהושאר על האש, ואשר גרם לעשן רב.
האירוע הסתיים ללא נפגעים ב"ה.
חפ"ק "צוות צפון" מדווח, כי התמונות בוא יבואו...
|
|