בית פורומים הצלה בני ברק וגוש דן

שריפה ברח' קובלסקי בב"ב

שלום אורח. באפשרותך להתחבר או להירשם
הצג 15 הודעות בעמוד הוסף לדף האישי  דווח למנהל שלח לחבר
נשלח ב-22/6/2005 22:02 לינק ישיר 
שריפה ברח' קובלסקי בב"ב


בשעות לפנה"צ של יום האתמול, התקבלה קריאה על שריפה בדירה ברח' קובלסקי בב"ב.

"צוות צפון" של מתנדבי מד"א-'הצלה' גוש-דן הגיע למקום בכוחות מתוגברים.
דוד בן-שמואל ויהודה היילברון על אמבולנס "צוות צפון", אליהו לוינשטיין על חפ"ק "צוות צפון", יוסף אידלמן, אברהם הרשטיק ויעקב זינגר, כשאליהם מצטרף אט"ן ב"ב עם הפאראמדיקים גיא ארזי ושימי גוילי.

מכיון שהדירה היתה נעולה, נאלצו כוחות הכיבוי להיכנס דרך חלונות הדירה.

לאחר בדיקה התברר, כי מדובר בסיר שהושאר על האש, ואשר גרם לעשן רב.

האירוע הסתיים ללא נפגעים ב"ה.



חפ"ק "צוות צפון" מדווח, כי התמונות בוא יבואו...




דווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-23/6/2005 01:12 לינק ישיר 

"צוות צפון",
נרדמתם בשמירה???
מה קורה לתמונות???



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-23/6/2005 01:56 לינק ישיר 

קצת סבלנות!!!!!!!!!!!!



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-23/6/2005 03:27 לינק ישיר 

מצורף קובץ

אין רשות להשתמש בתמונות ו/או להוריד את הכיתוב ו/או לגזור את התמונות ללא אישור בכתב ממני!



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-23/6/2005 03:27 לינק ישיר 

מצורף קובץ

............



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-23/6/2005 03:27 לינק ישיר 

מצורף קובץ

......



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-23/6/2005 03:27 לינק ישיר 

מצורף קובץ

.............



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-23/6/2005 03:28 לינק ישיר 

מצורף קובץ

............



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-23/6/2005 03:28 לינק ישיר 

מצורף קובץ

...........



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-23/6/2005 03:29 לינק ישיר 

מצורף קובץ

.........



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
   
בית > פורומים > אקטואליה וחדשות > הצלה בני ברק וגוש דן > שריפה ברח' קובלסקי בב"ב
מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
הוסף לעמוד האישי  דווח למנהל שלח לחבר

bholext