בית פורומים הצלה בני ברק וגוש דן

ת.ד. בצומת גהה

שלום אורח. באפשרותך להתחבר או להירשם
הצג 15 הודעות בעמוד הוסף לדף האישי  דווח למנהל שלח לחבר
נשלח ב-22/6/2005 22:03 לינק ישיר 
ת.ד. בצומת גהה


אמש בשעה 23.00 בלילה לערך, דווח על תאונת דרכים בצומת גהה ברח' ז'בוטינסקי.

בתאונה היו מעורבים שני כלי רכב, שאחד מהם חצה את הצומת באור אדום, ככל הנראה.

מתנדבי מד"א-'הצלה' גוש-דן אליהו לוינשטיין ואמיתי מושקט שהגיעו במהירות למקום, גילו כי למרבה הנס, הסתיימה תאונה זו ב-3 פצועים קל.

לאחר טיפול ראשוני, פונו הנפגעים ע"י אמבולנס מד"א ירקון לבית החולים.



חפ"ק "צוות צפון" אומר, כי התמונות בדרכם...




דווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-23/6/2005 03:34 לינק ישיר 

מצורף קובץ

אין רשות להשתמש בתמונות ו/או להוריד את הכיתוב ו/או לגזור את התמונות ללא אישור בכתב ממני!



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-23/6/2005 03:35 לינק ישיר 

מצורף קובץ

...........



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-23/6/2005 03:35 לינק ישיר 

מצורף קובץ

...........



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-23/6/2005 03:35 לינק ישיר 

מצורף קובץ

............



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-23/6/2005 03:36 לינק ישיר 

מצורף קובץ

........



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
   
בית > פורומים > אקטואליה וחדשות > הצלה בני ברק וגוש דן > ת.ד. בצומת גהה
מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
הוסף לעמוד האישי  דווח למנהל שלח לחבר

bholext