ת.ד. 'קשה' בכביש מס' 5
בשעות לפנות בוקר של יום רביעי, נתקבל דיווח ע"י המשטרה, על 2 שוטרים שנדרסו ע"י רכב אשר נמלט מהמקום. אותו רכב איבד שליטה והחל לבעור כשבו נהג ונוסע – כך לדברי המשטרה, כשמיקום האירוע הוא מצומת קאסם לכיוון צומת ירקון.
למקום יצאו מתנדבי מד"א-'הצלה' גוש-דן, אמבולנס רגיל ונט"ן.
מספר אליהו לוינשטיין: "נדהמנו לגלות את הפציעה ה'קשה' של השוטרים, שהסתכמה בשפשופון קל בלבד. והרכב ש'בער', ככל הנראה 'התאדה לגמרי' מעוצמת ה'בעירה', כי במקום לא היה זכר לרכב".
השוטרים ש'נפגעו' אף לא פונו...
חפ"ק "צוות צפון", שומעים?
יש תמונות מהתאונה ה'קשה' ?...
|
|