| נשלח ב-23/6/2005 01:21 |
|
| |
שאלה: במקרה של גוף זר בעין.
שאלה. במקרה שנכנס גוף זר לעין ואי אפשר להוציאו, האם חובשים את שתי העיניים או רק את העין הפגועה?
|
|
|
|
| נשלח ב-23/6/2005 01:30 |
|
| |
בענין זה חלוקות הדיעות.
"חבוש לו רק עין אחת! מה עשה המסכן שעליו להיענש ולהיות כאילו עוור ולא לראות כלל"
"חבוש לו את שתי העיניים! כיון שכאשר הוא יסתכל בעינו הבריאה הנה והנה ויזיז את עינו הבריאה, גם עינו הפגועה זזה יחד עמה, דבר שיחמיר את מצב העין הפגועה".
"שטויות!, גםאם עיניו חבושות שתיהן, הוא יזיז את העיניים כאשר ישמע דיבורים מצד זה או אחר ואם כן מה הועילו חכמים בתקנתן ?
|
|
|
|
| נשלח ב-23/6/2005 01:52 |
|
| |
משום מה נקטעה תשובתי, מתנצל. הרי ההמשך;
...
"שטויות!, גם אם עיניו חבושות שתיהן, הוא יזיז את העיניים כאשר ישמע דיבורים מצד זה או אחר ואם כן מה הועילו חכמים בתקנתן" ?
"כן, נכון שגם כך הוא יזיז, אבל הרבה פחות!"
וכך הלאה והלאה ממשיך הויכוח בין הגישות. למד"א כמובן, אין משהו ברור על זה. כך שיש פארמדיקים שאומרים כך ואחרים ההיפך (כמו תמיד!). ואיש הישר בעיניו יעשה כאשר מכריע הבכיר בשטח.
|
|
|
|
|
| נשלח ב-23/6/2005 01:55 |
|
| |
משום מה??????????
גניחובסקי??????????????
חחחחחחחחחחחחחחחחחח
עברת כבר את הקורס?
|
|
|
|
| נשלח ב-23/6/2005 02:00 |
|
| |
ברלנגו,
לא כל מה שחושבים אומרים! ולא כל מה שאומרים כותבים! ולא כל מה שכותבים מפרסמים! ואחרי הכל, לא כל מה שמפרסמים זה במקום...
|
|
|
|
|