בית פורומים הצלה בני ברק וגוש דן

שאלה: במקרה של גוף זר בעין.

שלום אורח. באפשרותך להתחבר או להירשם
הצג 15 הודעות בעמוד הוסף לדף האישי  דווח למנהל שלח לחבר
נשלח ב-23/6/2005 01:21 לינק ישיר 
שאלה: במקרה של גוף זר בעין.

שאלה. במקרה שנכנס גוף זר לעין ואי אפשר להוציאו, האם חובשים את שתי העיניים או רק את העין הפגועה?



דווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-23/6/2005 01:30 לינק ישיר 

בענין זה חלוקות הדיעות.
"חבוש לו רק עין אחת! מה עשה המסכן שעליו להיענש ולהיות כאילו עוור ולא לראות כלל"
"חבוש לו את שתי העיניים! כיון שכאשר הוא יסתכל בעינו הבריאה הנה והנה ויזיז את עינו הבריאה, גם עינו הפגועה זזה יחד עמה, דבר שיחמיר את מצב העין הפגועה".
"שטויות!, גםאם עיניו חבושות שתיהן, הוא יזיז את העיניים כאשר ישמע דיבורים מצד זה או אחר ואם כן מה הועילו חכמים בתקנתן ?



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-23/6/2005 01:52 לינק ישיר 

משום מה נקטעה תשובתי, מתנצל. הרי ההמשך;
...
"שטויות!, גם אם עיניו חבושות שתיהן, הוא יזיז את העיניים כאשר ישמע דיבורים מצד זה או אחר ואם כן מה הועילו חכמים בתקנתן" ?
"כן, נכון שגם כך הוא יזיז, אבל הרבה פחות!"
וכך הלאה והלאה ממשיך הויכוח בין הגישות. למד"א כמובן, אין משהו ברור על זה. כך שיש פארמדיקים שאומרים כך ואחרים ההיפך (כמו תמיד!). ואיש הישר בעיניו יעשה כאשר מכריע הבכיר בשטח.



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-23/6/2005 01:55 לינק ישיר 

משום מה??????????

גניחובסקי??????????????



חחחחחחחחחחחחחחחחחח



עברת כבר את הקורס?



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-23/6/2005 02:00 לינק ישיר 

ברלנגו,
לא כל מה שחושבים אומרים! ולא כל מה שאומרים כותבים! ולא כל מה שכותבים מפרסמים! ואחרי הכל, לא כל מה שמפרסמים זה במקום...



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
   
בית > פורומים > אקטואליה וחדשות > הצלה בני ברק וגוש דן > שאלה: במקרה של גוף זר בעין.
מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
הוסף לעמוד האישי  דווח למנהל שלח לחבר

bholext