בית פורומים הצלה בני ברק וגוש דן

ת.ד.קשה בכביש מס' 4 (גהה)

שלום אורח. באפשרותך להתחבר או להירשם
הצג 15 הודעות בעמוד הוסף לדף האישי  דווח למנהל שלח לחבר
נשלח ב-23/6/2005 01:21 לינק ישיר 
ת.ד.קשה בכביש מס' 4 (גהה)


בשעות הערב של יום רביעי פורץ מתנדב מד"א-'הצלה' גוש-דן אליהו לוינשטיין לקשר ומדווח:
"בני ברקים, נמסר על תאונת דרכים קשה בכביש 4 עם לכודים. נט"ן ו-2 רגילים בדרכם למקום".

מתנדבי מד"א-'הצלה' גוש-דן רבים יצאו למקום – ישראל גרוניך, מאיר זרגריאן, אשר שלומוביץ, צבי רודיך, ליאור קורח, יצחק הופמן ואליסף שגיב.

על נסיבות התאונה מספר ישראל גרוניך:
"ככל הנראה, רכב מסוג פיג'ו שנסע בנתיב האמצעי, התנגש מסיבה לא ברורה בצידו השמאלי של רכב מסוג יונדאי שנסע בנתיב הימני. מעוצמת הפגיעה נזרקו שני הרכבים לנתיב השמאלי, כשהם נחבטים בעוצמה רבה בגדר ההפרדה.

על הרגעים הראשונים של האירוע, מספר מאיר זרגריאן:
"כשהגענו למקום, ראינו שני רכבים שניזוקו בצורה קשה מאד ובתוכם נוסעים לכודים. גרוניך מיהר לדווח למוקד ירקון על מיקומה המדוייק של התאונה, מס' ומצב הפצועים, כשבמקביל התחלקנו בינינו בטיפול בנפגעים".

המתנדבים שהגיעו במהירות למקום, החלו במתן טיפול ראשוני לנפגעים, שכלל העשרה בחמצן, קיבועים וחבישות.

לכוחות "הצלה גוש-דן" הצטרפו 2 צוותי אמבולנסים רגילים של מד"א וצוות אט"ן קיראון עם הפאראמדיקים לוני והופמן.

כוחות כיבוי שהגיעו למקום ניסרו את גגות שני הרכבים, דבר שסייע לחילוצם היעיל של הפצועים.

תוך הקפדה שלא להפריד בין משפחות הנפגעים, פונו הם לבתי החולים. שלוש מהם- במצב קל עד בינוני - באמבולנס רגיל לבית החולים "שיבא" בתל-השומר, 2 נוספים - במצב קל עד בינוני - לבית החולים "בילינסון" בפתח-תקוה, ואחת נוספת במצב בינוני עד קשה, ע"י אט"ן קיראון, לחדר הטראומה בבית החולים "בילינסון" בפתח-תקוה.




דווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-25/6/2005 22:59 לינק ישיר 

אגב חמוד לראות את היונדאי לפני הטיפול של מכבי האש ואחרי


הפכו אותה לקבריולט.



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-24/6/2005 14:53 לינק ישיר 

חושב בכיר... אני רק מקווה שאתה לא חובש בכיר.



הדיווח הראשוני מגיע מהמוקד לפי הסיפור של המדווחים מהשטח.

ואת זה המוקד מוציא, ואת זה דווח הכונן.

[מה יש לך נגדו???!!!]

ב"ה שזה היה פחות מהדווח הראשוני.



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-23/6/2005 03:11 לינק ישיר 

כמובן שהראשון שהגיע למקום היה ישראל גרוניך [דן368] מצוות-צפון.



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-23/6/2005 01:58 לינק ישיר 

ברלנגו החביב,
חומרת פגיעה ומצב פצוע אינו נמדד לפי מכניזם!
מכניזם קשה יגרום ל"חשש ל..." ולדיווח בסגנון "מדובר במכניזם קשה, ארבעה פצועים בהכרה מלאה, במצב קל עד בינוני. דרוש כוחות נוספים...(פירוט הכוחות) וכו'" דיווח על מצב הפצועים רק ע"פ מכניזם, זה...



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-23/6/2005 01:49 לינק ישיר 

מצורף קובץ

..........

אין רשות להוריד את הכיתוב מהתמונות ו/או לחתוך את התמונות ללא אישור בכתב ממני.



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-23/6/2005 01:49 לינק ישיר 

מצורף קובץ

........

אין רשות להוריד את הכיתוב מהתמונות ו/או לחתוך את התמונות ללא אישור בכתב ממני.



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-23/6/2005 01:49 לינק ישיר 

מצורף קובץ

.........

אין רשות להוריד את הכיתוב מהתמונות ו/או לחתוך את התמונות ללא אישור בכתב ממני.



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-23/6/2005 01:48 לינק ישיר 

מצורף קובץ

............

אין רשות להוריד את הכיתוב מהתמונות ו/או לחתוך את התמונות ללא אישור בכתב ממני.



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-23/6/2005 01:48 לינק ישיר 

מצורף קובץ

...........

אין רשות להוריד את הכיתוב מהתמונות ו/או לחתוך את התמונות ללא אישור בכתב ממני.



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-23/6/2005 01:48 לינק ישיר 

מצורף קובץ

...........

אין רשות להוריד את הכיתוב מהתמונות ו/או לחתוך את התמונות ללא אישור בכתב ממני.



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-23/6/2005 01:47 לינק ישיר 

מצורף קובץ

..........

אין רשות להוריד את הכיתוב מהתמונות ו/או לחתוך את התמונות ללא אישור בכתב ממני.



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-23/6/2005 01:47 לינק ישיר 

מצורף קובץ

............

אין רשות להוריד את הכיתוב מהתמונות ו/או לחתוך את התמונות ללא אישור בכתב ממני.



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-23/6/2005 01:47 לינק ישיר 

מצורף קובץ

............

אין רשות להוריד את הכיתוב מהתמונות ו/או לחתוך את התמונות ללא אישור בכתב ממני.



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-23/6/2005 01:47 לינק ישיר 

מצורף קובץ

...........

אין רשות להוריד את הכיתוב מהתמונות ו/או לחתוך את התמונות ללא אישור בכתב ממני.



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-23/6/2005 01:47 לינק ישיר 

מצורף קובץ

...........

אין רשות להוריד את הכיתוב מהתמונות ו/או לחתוך את התמונות ללא אישור בכתב ממני.



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
   
בית > פורומים > אקטואליה וחדשות > הצלה בני ברק וגוש דן > ת.ד.קשה בכביש מס' 4 (גהה)
מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
הוסף לעמוד האישי  דווח למנהל שלח לחבר
1 2 3 לדף הבא סך הכל 3 דפים.

bholext