ת.ד. כביש 4 בין גהה לגבעת שמואל פצ' קל
מצורף קובץהיום בערב התקבל דיווח למוקד ירקון על ת.ד. בין צומת גהה לגבעת שמואל על כביש 4.
במקום חפ"ק צוות צפון אליהו לווינשטיין, ליאור קורח, וידידינו מ"הצלה אלעד" אלי פכטר.
פונתה 1 במצב קל ע"י ירקון 36 שננהג ע"י דודי אורבך מ"הצלה פ"ת" לתה"ש.
אין רשות להשתמש בתמונות ו/או להוריד את הכיתוב ו/או לגזור את התמונות ללא אישור בכתב ממני!

|
|