|
|
| נשלח ב-26/6/2005 18:53 |
|
| |
על התאונה, ניתן לומר את חלקו הראשון של הפתגם:
"אם שותים לא נוהגים"... (אם הבנתי נכון)
ועל הטיפול והתמונות, ניתן לומר את חלקו השני של הפתגם:
"בשביל זה יש חברים" - בני<ישראלי/ק>הרשטיק - וכמובן "יוסף... עליכם"...
יישר כח!
|
|
|
|
| נשלח ב-24/6/2005 14:50 |
|
| |
אני רענני וזה היה באמת ברעננה, אתמול ב2 בלילה עברנו והיינו בשוק
אני לא צמחוני בגלל שאני אוהב חיות, אני צמחוני בגלל שאני שונא צמחים
|
|
|
|
| נשלח ב-24/6/2005 14:46 |
|
| |
עברת לילה קשה?!
תודה על התמונות!
|
|
|
|
| נשלח ב-24/6/2005 14:08 |
|
| |
שעיה היקר, צודק התבלבלתי [השעה כנראה..] מהמקום פינה שרון 37.
תודה.
|
|
|
|
| נשלח ב-24/6/2005 14:05 |
|
| |
בטוח שזה לכיש 38 ?! באיזור רעננה ...
|
|
|
|
|
|
 |
|
|
|
|
| מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
|
1 2 סך הכל 2 דפים.
|
2009 © כל הזכויות שמורות לבחדרי חרדים. קטגוריית אקטואליה וחדשות: עשרות פורומים הכוללים חדשות נעייס, מה קורה בחצרות חסידים, חדשות מחסידויות שונות בארץ ובעולם, דיונים בנושאי אקטואליה, פוליטיקה, בטחון ועוד.
|