ער"ש שבת שלום לכולם.
קיבלתי פרטים על התאונה:
כפי הנראה מדובר ברוכב אופנוע שאיבד שליטה, החליק וכתוצאה מכך הוא נפצע קשה וחברתו נהרגה במקום.
רכב ה"טנדר" שהיה נהוג בידי אברך מחיפה שעשה דרכו לבני ברק "עלה" על האופנוע שהיה זרוק על הכביש.
כפי שקיבלתי מהמשפחה הנהג שוחרר וקיבל את רשיונו חזרה.
ולכם החכמים ממני?! תבדקו ותגיבו אם זה נכון ...

|
|