בית פורומים הצלה בני ברק וגוש דן

הדור השלישי של מד"א

שלום אורח. באפשרותך להתחבר או להירשם
הצג 15 הודעות בעמוד הוסף לדף האישי  דווח למנהל שלח לחבר
נשלח ב-24/6/2005 19:18 לינק ישיר 
הדור השלישי של מד"א
מצורף קובץ

........



דווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-25/6/2005 20:49 לינק ישיר 




דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-25/6/2005 22:56 לינק ישיר 

חמוד.



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-26/6/2005 16:57 לינק ישיר 

פר בן בקר, בהצלה גוש דן לא יודעים להבדיל בין חסם ורידים לחסם עורקים??



דדווח על תוכן פוגעני

סמל אישי
מנותק
נשלח ב-26/6/2005 18:45 לינק ישיר 

יהושע!

משהו חמוד עם עבודת שטח יפה...


*********

הצלה-אלעד!

יש איזושהן בעיות במיקום החוסמים? למה התכוונת?



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-26/6/2005 20:35 לינק ישיר 

הצלה אלעד, בהצלה גוש דן יודעים להבדיל! אצלינו לא!


וכשאתה כותב את מה שאתה חושב, זה מראה כמה אתה "מבין" גדול ברפואה.

אז הנה הקישור ותעשה "מצא את ההבדלים".
http://hydepark.hevre.co.il/hydepark/topic.asp?topic_id=1434921



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-27/6/2005 21:56 לינק ישיר 

פר בן בקר היקר

לפני שאתה תוקף תברר קודם מאיפה זה הגיע.....

פשוט עקב בעיה טכנית זה לא פורסם קודם בהצלה גוש דן....



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
   
בית > פורומים > אקטואליה וחדשות > הצלה בני ברק וגוש דן > הדור השלישי של מד"א
מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
הוסף לעמוד האישי  דווח למנהל שלח לחבר

bholext