מתי ישראל רוסט יצא לקריאה של כונן הצלה בפעם אחרונה?
לפני 3 שנים!
ממתי ישראל רוסט אחראי בת"א?
הר' יהודה פרידלנדר אחראי הצלה גוש-דן בת"א
סגנו הר' שמואל אביצור!
ממתי ישראל רוסט אחראי הדרכה?
הר' שמואל אביצור אחראי הדרכה!
אולי אחראי נהגים ?
ממש לא מר אבי פיין אחראי נהגים עובדים בת"א,
מר אילן מועלם אחראי נהגים עובדים ר"ג,
מר יהושיע ברנשטיין אחראי נהגים מתנדבים ת"א,
מר שלום פרידמן אחראי נהגים מתנדבים ר"ג,
נשלח ב-4/7/2005 12:33
אני גולש כאן הרבה, ומאד מתפעל ונרגש מהאמור ומצולם בפורום הזה.
יישר כח.
מצד שני, חברים יקרים, חבל !!!!!
אשכול כזה מעיב על כל מלכת הקודש.
עזבו אתכם ממלחמות של כבוד ושליטה, תנו למעשים לדבר
וסוף כבוד לבוא !!!
אתם ממשיכים הלאה עם הפנטזיות שלכם די תירגע העולם לא עומד על דוקי ועהחכו"כ לא על ינקי
נשלח ב-28/6/2005 15:37
מי שהיה אמש ב"תל אביב" ראה את "הצלה ישראל" בגדולתה. כל המי ומי. אז במקום לילל ,הצטרפו להצלחה.רק דוקי וינקי יכולים.
נשלח ב-28/6/2005 13:14
יעקב אשדוד
כמו שהקודם אמר
לא רואים אותכם ממטר !!!!!!1
000000000000000000000000000
נשלח ב-28/6/2005 01:34
תשובה נחמדה "לא רואים אותכם ממטר"!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
נשלח ב-27/6/2005 22:13
הצלה ישראל לא משקרים רק בגוש דן, גם באשדוד ונחל שורק שהצלה ישראל לא דרכה שם מעולם (בגלל מד"א המקומי) אין להם בעיה לפרסם שהם שם.
באתר הרשמי שלהם ובפירסומים רשמיים מופיעים אשדוד, חפץ חיים, יסודות, בית חלקיה, יד בנימין ובני ראם כיישובים שהצלה ישראל פעיל בהם זאת בזמן שידוע לכולם שבמקומות אלו פועל ארגון "הצלה אשדוד" נ.ב. אחד המתנדבים של "הצלה אשדוד" שפגש את דוקי בארוע ברבדים ושאל אותו למה הוא לוקח את כל הקרדיט לעצמו בזמן שהוא רואה בעיניים שלו שיש פה עוד ארגונים ושהם הרוב ודוקי ענה לו "לא רואה אותכם ממטר".
נשלח ב-27/6/2005 22:03
ליפא העגלון
ברוך בואך חזרה למועדון....
הכתבה פורסמה ברוטרנט מד"א הצלה ישראל בחוברת מס' 6 כמו שהם קוראים לזה
שווה ולא שווה ההתייחסות אבל זה כואב ואין צורך להרחיב כרגע
טוב נחזור לשיגרה אין אנו מתביישים חברים עם הצלה גוש דן ולא נעזוב בעבור ציוד אופנוע מירס וכו'
אלי פולק ?! אתה מסכים....
נשלח ב-27/6/2005 07:53
מלחמה תהרוס לכולם.
כל אחד "יציל" מה שהוא יכול להציל...
נשלח ב-27/6/2005 01:41
אני מבקש מהנהלת הפורום לא למחוק את זה כמו שכבר מחקתם לי הרבה דברים,כמובן גם לא לחסום אותי,את טובתכם אני מבקש.
באו נדון את הצלה ישראל "ירושלים" לכף זכות,
האמת הם יודעים שהצלה ישראל זה רק ירושלים אבל מה לא עושים בשביל כסף השוחד יעוור עיני חכמים.
היות שמחר הם עושים דינר בגוש-דן ומתנדבים של גוש-דן לא יגיעו במה יכולים להראות שהצלה גוש-דן שלהם רק בעיתון שיחולק מחר,
אבל...........סוף גנב ...............
אבל אני לא מבין את הנהלת הצלה גוש-דן.
למה לא יוצאים בעיתונים על כל הגניבות שהם גונבים לכם את התורמים, תכריזו ברמקולים, מודעות רחוב, בעיתונות,לשים מחר אמבולנסים+אופנועים ליד שרתון סיטי עם מודעות של הרב הצדיק הר'וואזנר שליט"א ושל הרב שטרן שליט"א שאין שום קשר להצלה בני ברק גוש דן..
תחשבו ע"ז.
לטובתכם על תמחקו את זה.................
נ.ב מה קשור תווך אשכנזי לזה .......49%.....
נשלח ב-26/6/2005 18:59
חברים!
כבר בשלב זה אנו מבקשים: ל-ה-ר-ג-ע-!!!
נא לא להיסחף!
אתם יודעים שהפורום לא סובל ניגוחים, עיצרו כאן ועכשיו!
הנהלת הפורום
נשלח ב-26/6/2005 17:27
א. יהושוע אני כאן
ב. איפה פורסמה הכתבה?
ג. מה העליהום הגדול הוא שווה את זה?
ד. המשך יום כתום לכולם
נשלח ב-26/6/2005 16:12
וזה לא רק בגוש דן!!
ככה זה ברוב הסניפים... משפרים איזה מתנדב לא יוצלח באופנוע ו... יש עוד סניף!!