בית פורומים הצלה בני ברק וגוש דן

ברכות לחברי צוות צפון על החייאה מוצלחת

שלום אורח. באפשרותך להתחבר או להירשם
הצג 15 הודעות בעמוד הוסף לדף האישי  דווח למנהל שלח לחבר
נשלח ב-26/6/2005 21:48 לינק ישיר 
ברכות לחברי צוות צפון על החייאה מוצלחת


ברכות חמות לחברי "צוות צפון" ישראל גרוניך ושמעון אטינגר, על החייאה מוצלחת שביצעו היום לפנה"צ על בן 86, ברח' הרצל בבני-ברק.

פרטים נוספים, בעז"ה בהמשך...

אולי "צוות צפון" יביא את הפרטים העדכניים?! אולי...




דווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-28/6/2005 18:21 לינק ישיר 


טוב, "צוות צפון" עמוס באירועים ככל הנראה, על-כן הבאתי אני את הפרטים.

הנה הם לפניכם...

- - -


מדובר באדון עם רקע קרדיאלי, שהיה מחוסר הכרה.

מספר ישראל:
"כשהגענו למקום מצאנו אותו במצב של נשימות אגונליות. מיד התחלנו במתן סיוע נשימתי. במקביל חובר הלייפ-פאק שהראה על הליך ברדיקרדי פעיל והתחלנו בעיסויים".

צוות אמבולנס רגיל שמגיע למקום עם החובש ערן גוטמן, מצטרף למאמצי ההחייאה.

שמעון אטינגר פותח וריד ו... נוזלים זורמים.

אט"ן ב"ב עם הפאראמדיק גיא ארזי, החובש הבכיר מני שלום ומשתלמת, חובר לצוות.

"זה היה מדהים", מספר ישראל, "כי בעודם בהתארגנותם הראשונית, עוד טרם הוחדרו תרופות, חזר דופק, ברוך ה'".

אינטובציה, מעט סקשן, ו... החולה פונה במצב יציב המודינמית למרכז הרפואי "רבין" קמפוס "בילינסון" שבפתח-תקוה.

- - -

"צוות צפון", כבר אמרנו?!





דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
   
בית > פורומים > אקטואליה וחדשות > הצלה בני ברק וגוש דן > ברכות לחברי צוות צפון על החייאה מוצלחת
מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
הוסף לעמוד האישי  דווח למנהל שלח לחבר

bholext