טוב, "צוות צפון" עמוס באירועים ככל הנראה, על-כן הבאתי אני את הפרטים.
הנה הם לפניכם...
- - -
מדובר באדון עם רקע קרדיאלי, שהיה מחוסר הכרה.
מספר ישראל:
"כשהגענו למקום מצאנו אותו במצב של נשימות אגונליות. מיד התחלנו במתן סיוע נשימתי. במקביל חובר הלייפ-פאק שהראה על הליך ברדיקרדי פעיל והתחלנו בעיסויים".
צוות אמבולנס רגיל שמגיע למקום עם החובש ערן גוטמן, מצטרף למאמצי ההחייאה.
שמעון אטינגר פותח וריד ו... נוזלים זורמים.
אט"ן ב"ב עם הפאראמדיק גיא ארזי, החובש הבכיר מני שלום ומשתלמת, חובר לצוות.
"זה היה מדהים", מספר ישראל, "כי בעודם בהתארגנותם הראשונית, עוד טרם הוחדרו תרופות, חזר דופק, ברוך ה'".
אינטובציה, מעט סקשן, ו... החולה פונה במצב יציב המודינמית למרכז הרפואי "רבין" קמפוס "בילינסון" שבפתח-תקוה.
- - -
"צוות צפון", כבר אמרנו?!
|
|