הצלה גוש-דן בהצלת חיים בצפון
בשבוע שעבר יצא מתנדב מד"א-'הצלה' גוש-דן מאיר זרגריאן, להחליף אויר ואוירה בצפון הארץ.
אך גם שם, לא ידעה נפשו מרגוע, והוא האזין לגלי מד"א – "אולי גם כאן תגלגל לידי הזכות להציל חיים" – כך, מאיר.
בעדו נוהג ברכבו, שמע לפתע את מוקד מד"א מוציא כוחות גדולים לצומת חמאם שליד טבריה, שם נמסר על תאונת דרכים קשה.
התברר, כי מדובר ברכב שמסיבה לא ברורה סטה מהדרך והתנגש בקיר שבצד הדרך.
מעוצמת ההתנגשות, עפו מס' נוסעים החוצה מהרכב והנהגת נלכדה במושבה.
מאיר שהגיע במהירות לזירת התאונה, החל לסייע לנפגעים הרבים.
כוחות מד"א שהגיעו למקום כללו: נט"ן, 4 אמבולנסים ואת אחד ממנהלי האזור.
מהמקום פונו 6 נפגעים, מהם 5 במצב קל ואחת במצב בינוני-קשה, לבית החולים.
|
|