בית פורומים הצלה בני ברק וגוש דן

שריפה באגן כימיקלים באשדוד

שלום אורח. באפשרותך להתחבר או להירשם
הצג 15 הודעות בעמוד הוסף לדף האישי  דווח למנהל שלח לחבר
נשלח ב-29/6/2005 18:31 לינק ישיר 
שריפה באגן כימיקלים באשדוד
מצורף קובץ

שריפה באגן כימיקלים



דווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-3/7/2005 23:23 לינק ישיר 

מצורף קובץ

הקבוצתי של זק"א כמעט קרס מהבלגן שם.



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-3/7/2005 12:22 לינק ישיר 

אגב באירוע השתתפו גם כוחות זק"א שעזרו בכיבוי.



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-30/6/2005 14:53 לינק ישיר 


יעקב!



קבל נא את מלוא הערכתנו על התמונות היפות.

- - -

אגב, רואים ששמרתם על מב"ר יפה...

- - -

(באם הדבר לא גוזל רבות מזמנך, נשמח אם בעת הכנסת תמונות/מראות מאירוע כלשהו, תעדכננו בקצרה, מה ומי היה, ואיך האירוע נגמר)

בהערכה עמוקה ובתודה מראש.




דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-30/6/2005 13:46 לינק ישיר 

מצורף קובץ

כל הכבוד עלו והצליחו...



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-29/6/2005 19:59 לינק ישיר 

תמונות יפות, כל הכבוד.

תמשיכו לעדכן...

אוהבים אותכם.



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-29/6/2005 18:37 לינק ישיר 

מצורף קובץ

...



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-29/6/2005 18:33 לינק ישיר 

מצורף קובץ

המשך



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-29/6/2005 18:32 לינק ישיר 

מצורף קובץ

המשך



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
   
בית > פורומים > אקטואליה וחדשות > הצלה בני ברק וגוש דן > שריפה באגן כימיקלים באשדוד
מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
הוסף לעמוד האישי  דווח למנהל שלח לחבר

bholext