בית פורומים הצלה בני ברק וגוש דן

צילומים אתמול בת"א ביחד עם הצלה לערוץ 2

שלום אורח. באפשרותך להתחבר או להירשם
הצג 15 הודעות בעמוד הוסף לדף האישי  דווח למנהל שלח לחבר
נשלח ב-30/6/2005 12:45 לינק ישיר 
צילומים אתמול בת"א ביחד עם הצלה לערוץ 2

מי היה? מה היה? צילמתם?



דווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-30/6/2005 15:03 לינק ישיר 


מי היה?

- אנשי יחי' האופנועים של מתנדבי "הצלה גוש-דן", שנקראו למקום ע"פ בקשתו האישית של מר יוסי כהן - מנהל מחוז חוף.

- - -

מה היה?

- בפני התקשורת הוצגו הפתרונות של מד"א להתגברות על עומסי התנועה ומקומות בלתי-עבירים, בדמות האופנועים של מד"א-'הצלה' גוש-דן, המהווים את חוד החנית במענה המהיר והמקצועי שלהם לאירועי חירום רפואיים, עד לבוא צוות האמבולנס/הנט"ן.

- - -

צילמתם?

- צילמו אותנו...




דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-30/6/2005 21:49 לינק ישיר 

צילמו אותנו?!

בהמשך הלילה יכנסו תמונות ב"ה.



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-1/7/2005 09:50 לינק ישיר 

יכנסו תמונות ב"ה.

קצת סבלנות.



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-3/7/2005 12:16 לינק ישיר 

קצת סבלנות??

צריך הרבה לפי הקצב שלך.



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-3/7/2005 19:34 לינק ישיר 

מצורף קובץ

////////



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-3/7/2005 19:35 לינק ישיר 

מצורף קובץ

////////



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-3/7/2005 19:37 לינק ישיר 

מצורף קובץ

/////////



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-3/7/2005 19:37 לינק ישיר 

מצורף קובץ

/////////



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-3/7/2005 19:37 לינק ישיר 

מצורף קובץ

/////////////



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-3/7/2005 19:37 לינק ישיר 

מצורף קובץ

/////////////



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-3/7/2005 19:37 לינק ישיר 

מצורף קובץ

/////////////



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-3/7/2005 19:37 לינק ישיר 

מצורף קובץ

////////////



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-3/7/2005 19:38 לינק ישיר 

מצורף קובץ

////////////



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-3/7/2005 19:38 לינק ישיר 

מצורף קובץ

////////////



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-3/7/2005 23:18 לינק ישיר 

מצורף קובץ

איפה הב.מ.וו?



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
   
בית > פורומים > אקטואליה וחדשות > הצלה בני ברק וגוש דן > צילומים אתמול בת"א ביחד עם הצלה לערוץ 2
מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
הוסף לעמוד האישי  דווח למנהל שלח לחבר

bholext