מישהוא יודע על תאונה בכביש 5
זה מה שנקרא באיזור ירקון רכב הפוך... מדובר בתאונה עצמית כתוצאה מאיבוד שליטה נהג הרכב סירב בכל תוקף להבדק וכמובן להתפנות כך שלירקון 68 לא נותר אלא לבטל את הנט"ן ולדווח "פנויים חוזרים".
/////
\\
אין רשות להוריד את הכיתוב מהתמונות ו/או להשתמש בתמונות ו/או לגזור את התמונות ללא אישור בכתב ממני. תוקן על ידי - צוות_צפון - 04/07/2005 1:52:34
תמונות בהמשך הלילה ב"ה.
כן, מתנדב "הצלה גוש דן" מפקד "צוות-צפון" הרב אלי לוינשטיין שהיה במקום מדווח שמדובר בפצוע אחד קל שפונה לביה"ח. אני מאמין שעוד נקבל תמונות מהאירוע הזה.