תיקון להודעות ממקודם ..... לא נורא בסוף נלמד ת.ד בכביש 3 בטיפול הצלה אשדוד צוות נחל שורק
תראו את התמונה הראשונה... איזה מסירות לסגריות!
ככה לומדים. יוסי מה יצא שם?
...