מפגש הפורמים הגדול יוצא לדרך!!!!
אז ככה............
הוחלט על מפגש הפורמים הגדול של כוחות הבטחון ב:
|הדגש| ב- 14/7/05
בשעה 18:00
בפארק גני יהושוע מול המזרקה
אירוע: כיבוד קל , כל משתתף יצטרך להביא 10 שקלים. |סדגש|
קווים מגיעים:
דן: מהתחנה המרכזית , קו 27
כל הקווים שעוברים בגני התערוכה , גני יהושוע , לונה פארק או ממדיון.
אגד: כל הקווים שעוברים בפארק גני יהושוע.
רכבת: תחנת ירידה - רכבת האוניבריטסה מרכז הירידים.
אוטו פרטי: חניה בשפע בתשלום.
אז יאללה חברה , נא לאשר קבלת ההודעה בנושא זה.
|
|