בית פורומים הצלה בני ברק וגוש דן

4:30לפנות בוקר, ת.ד.קשה במחלף הכפר הירוק

שלום אורח. באפשרותך להתחבר או להירשם
הצג 15 הודעות בעמוד הוסף לדף האישי  דווח למנהל שלח לחבר
נשלח ב-3/7/2005 11:43 לינק ישיר 
4:30לפנות בוקר, ת.ד.קשה במחלף הכפר הירוק
מצורף קובץ

הצלה דן פרטים.


תודה מיוחדת לחברינו א. פ. מ"הצלה בית שמש" שעבר במקום לאחר פינוי הנפגעים וצילם לנו כמה תמונות.

במקום:

מפקד "צוות-צפון" הרב אליהו לוינשטין על חפק"ו

הרב אמיתי מושקט.

הרב יוסף קליך.

ע"פ בקשת מצלם התמונות אין רשות לאף גורם להוריד את הכיתוב מהתמונות ו/או לגזור אותם ללא אישור מבכתב ממנו.



תוקן על ידי - ברלנגו - 03/07/2005 11:43:12



דווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-4/7/2005 02:02 לינק ישיר 

במקום 4 נפגעים, ירקון 21 פינה את הנהגת לאחר שחולצה ע"י הכבוי מהרכב במצב בינוני עד קשה עם חשד לפגיעת בטן, ירקון 37 פינה 2 במצב קל, וירקון 14 פינה אחד קל כולם לביה"ח בלינסון בפ"ת



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-3/7/2005 23:29 לינק ישיר 

תכיר זה "הצלה גוש דן"!!!

כשיש דווח על ת.ד. קשה עם מס' נפגעים והכוננים יודעים שיש טעם לצאת אז יוצאים.



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-3/7/2005 23:22 לינק ישיר 

מצורף קובץ

ב4וחצי בלילה כל כך הרבה מתנדבים? בכפר שמריהו? מה הוציאו אר"ן?



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-3/7/2005 11:46 לינק ישיר 

מצורף קובץ

.........



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-3/7/2005 11:45 לינק ישיר 

מצורף קובץ

........



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-3/7/2005 11:45 לינק ישיר 

מצורף קובץ

...........



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-3/7/2005 11:45 לינק ישיר 

מצורף קובץ

............



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-3/7/2005 11:45 לינק ישיר 

מצורף קובץ

.........



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-3/7/2005 11:45 לינק ישיר 

מצורף קובץ

...........



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-3/7/2005 11:45 לינק ישיר 

מצורף קובץ

..........



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-3/7/2005 11:45 לינק ישיר 

מצורף קובץ

........



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-3/7/2005 11:45 לינק ישיר 

מצורף קובץ

..........



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-3/7/2005 11:44 לינק ישיר 

מצורף קובץ

.........



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
   
בית > פורומים > אקטואליה וחדשות > הצלה בני ברק וגוש דן > 4:30לפנות בוקר, ת.ד.קשה במחלף הכפר הירוק
מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
הוסף לעמוד האישי  דווח למנהל שלח לחבר

bholext