אתמול בערב, מוצאי שבת ה2/7/05 בשעה 21:53 התקדל דיווח מהמשטרה במוקד המבצעים של מגן דוד אדום אזור לכיש על דקירות ברח' הרותם 19 ברובע ח' באשדוד. למקום יצאו רגיל לכיש 57, נט"ן 12 ב22:01 הנט"ן במקום מדווח על אלימות ללא דקירות, ככל הנראה פצועים במצב קל. במקום היו גם שלושה מתנדבי הצלה אשדוד. בברכה, מישה
תמונה 18 בברכה, מישה
תמונה 17 בברכה, מישה
תמונה 16 בברכה, מישה
תמונה 15 בברכה, מישה
תמונה 14 בברכה, מישה
תמונה 13 בברכה, מישה
תמונה 12 בברכה, מישה
תמונה 11 בברכה, מישה
תמונה 10 בברכה, מישה
תמונה 9 בברכה, מישה
תמונה 8 בברכה, מישה
תמונה 7 בברכה, מישה
תמונה 6 בברכה, מישה
אם אתה אומר תמונה 5 בברכה, מישה
אז זה אתה?!