| נשלח ב-10/7/2005 21:39 |
|
| |
המצב השתפר לעין ערוך.
כנראה יחזור לעבודה בעוד כחודש.
ממתינים, מייחלים ומצפים.
|
|
|
|
| נשלח ב-10/7/2005 19:31 |
|
| |
מישהו יכול לעדכן בקשר לגב של יהודה.
מה המצב שלו אנחנו מודאגים...
|
|
|
|
| נשלח ב-4/7/2005 02:05 |
|
| |
בשם כל חברי צוות צפון שלוחה בזאת ברכת מזל טוב חמה ולבבית ושיזכה לראות נחת מכל יוצ"ח אמן.
|
|
|
|
| נשלח ב-3/7/2005 23:31 |
|
| |
אפשר מזל טוב בלי סמל?
|
|
|
|
| נשלח ב-3/7/2005 21:03 |
|
| |
מזל טוב מזל טוב הרבה נחת....
|
|
|
|
|
 |
|
|
|
|
| מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
|
|