בית פורומים הצלה בני ברק וגוש דן

ברכת מז"ט לפאראמדיק היקר יהודה אטיאס

שלום אורח. באפשרותך להתחבר או להירשם
הצג 15 הודעות בעמוד הוסף לדף האישי  דווח למנהל שלח לחבר
נשלח ב-3/7/2005 18:18 לינק ישיר 
ברכת מז"ט לפאראמדיק היקר יהודה אטיאס
מצורף קובץ


ברכת מזל טוב חמה ולבבית לפאראמדיק היקר יהודה אטיאס, לרגל הולדת בתו תחי' בשעטו"מ.

יזכה לגדלה לבעל תורה, לחופה ולמעשים טובים, ויחד עם זוגתו תחי' ירוו ממנה ומכל יוצאי חלציהם תענוג ונחת, מתוך בריאות איתנה, אושר ועושר, הרחבת הדעת וכל טוב סלה.

בשמחות אצל כולנו!





דווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-3/7/2005 21:03 לינק ישיר 

מזל טוב מזל טוב הרבה נחת....



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-3/7/2005 21:03 לינק ישיר 

מצורף קובץ

.......



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-3/7/2005 21:13 לינק ישיר 

מצורף קובץ



וכדי שנזהה אותו כולנו, הנה לכם תמונה של אטיאס בפעולה (בפיגוע בתמ"ר בת"א - ינואר 2003) - עם השכפ"ץ...

יהודה!

הרבה מזל-טוב...





דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-3/7/2005 23:16 לינק ישיר 

מצורף קובץ

מזל טוב



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-3/7/2005 23:31 לינק ישיר 

אפשר מזל טוב בלי סמל?



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-4/7/2005 02:05 לינק ישיר 

בשם כל חברי צוות צפון שלוחה בזאת ברכת מזל טוב חמה ולבבית ושיזכה לראות נחת מכל יוצ"ח אמן.



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-4/7/2005 02:06 לינק ישיר 

מצורף קובץ

"""""""""



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-4/7/2005 02:07 לינק ישיר 

מצורף קובץ

"""""""""



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-4/7/2005 14:12 לינק ישיר 

מצורף קובץ


נסיון נוסף של הכנסת התמונה, עליה דובר קודם...



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-10/7/2005 16:36 לינק ישיר 

מצורף קובץ

נתבשרנו ע"י הוריה היקרים, שכשתופים בידיהם - כמרים הנביאה, וכשפיהם מלא שירה והודיה לבורא עולם על כל החסד אשר גמלם, נקרא שמה בישראל:

שירה מרים!

ישימה אלוקים כשרה רבקה, רחל ולאה.

- - -

זהו. הפעם התמונה חייבת להיכנס, בע"ה...


תוקן על ידי - הצלה_דן - 10/07/2005 16:37:15



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-10/7/2005 19:31 לינק ישיר 

מישהו יכול לעדכן בקשר לגב של יהודה.

מה המצב שלו אנחנו מודאגים...



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-10/7/2005 21:39 לינק ישיר 

המצב השתפר לעין ערוך.
כנראה יחזור לעבודה בעוד כחודש.

ממתינים, מייחלים ומצפים.



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
   
בית > פורומים > אקטואליה וחדשות > הצלה בני ברק וגוש דן > ברכת מז"ט לפאראמדיק היקר יהודה אטיאס
מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
הוסף לעמוד האישי  דווח למנהל שלח לחבר

bholext