בית פורומים הצלה בני ברק וגוש דן

היכונו! ערב גיבוש + טקס השקת אופנוע חדש

שלום אורח. באפשרותך להתחבר או להירשם
הצג 15 הודעות בעמוד הוסף לדף האישי  דווח למנהל שלח לחבר
נשלח ב-4/7/2005 18:08 לינק ישיר 
היכונו! ערב גיבוש + טקס השקת אופנוע חדש


חברים יקרים!

הנכם מוזמנים בזאת לערב הגיבוש המסורתי, שישלב סעודת ראש חודש וטקס השקת אופנוע חדש.

הערב יתקיים בע"ה ביום רביעי הקרוב, כ"ט בסיון, אור לראש חודש תמוז (6 ביולי 05), בפארק דרום בתל-אביב, בשעה 20.30 בדיוק.



בתוכנית:
סעודת ראש חודש עשירה...
הופעת מכובדים
נאומים וברכות
טקס השקת אופנוע
ו...אוירה ייחודית של משפחת "הצלה גוש-דן"...

כ-ו-ל-ם מוזמנים!!!








דווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-6/7/2005 17:18 לינק ישיר 

קיבלתי תודה.....



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-5/7/2005 09:31 לינק ישיר 

חולה עליכם !!

גם בנות מוזמנות???



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-4/7/2005 18:45 לינק ישיר 


לא מספקת אותך הזמנה מכובדה זו?!



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-4/7/2005 18:31 לינק ישיר 

מה אם הזמנות.......



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-4/7/2005 18:15 לינק ישיר 

מצורף קובץ


תמונת תקריב של אחד השולחנות שהיו עמוסים בכל טוב...





דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-4/7/2005 18:15 לינק ישיר 

מצורף קובץ


אנשי מנהלה ומוקד, לשרותכם!

מימין: רמי שפירא (מהמוקד - כמו תמיד 'עוזר' לשני להשלים את המשפט),
מאחוריו מציץ בביישנות יענקאלע יוזשעף העדין (גם מהמוקד - כל ליל שישי, קבוע בכל שבוע),
עם החיוך הגדול איציק בן אהרן הגדול (סגן מנהל האזור ומנהל תחנת ר"ג – כיום: מנהל אזור איילון),
אפי לבב (מהמוקד. מאזין ברוב קשב, כדרכו – כיום: סגן מנהל האזור),
ואחרון חביב יוסי כהן הנפלא (מנהל האזור – כיום: מנהל מחוז חוף), שכמו תמיד עומד לשרותנו (- "כי ההצלחה שלכם, זה ההצלחה של מד"א ושל כולנו").
ולא נשכח לציין, שזה שמעשיר את ידיעותיהם הוא מיודעינו שוקי בריף!





דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-4/7/2005 18:12 לינק ישיר 

מצורף קובץ


אילן הצנום אך הגדול, מסיים את הכנת הסבב הראשון שעבר את מבחן האש.

מבעד לערפילי העשן ניתן לראות את החברים מתכוננים לספיגה.

וזה שנראה ברקע מחזיק בידו את המלקחיים שסייעו לו בהכנת המטעמים, והוא כרגע "לא זמין", זהו גואל כהן המופיע תמיד כמלאך גואל, שלקח הפוגה קצרה לצורך שיחה דחופה.

ולמי שעדיין לא יודע, אילן הנ"ל, המשתייך למשפחת מועלם, הינו אחראי לוגיסטיקה ורכב בתחנת ר"ג. ובמסגרת זו, הוא מרבה לעשות בפעליו הברוכים.





דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-4/7/2005 18:09 לינק ישיר 


אח...

רק להיזכר בערב הגיבוש של שנה שעברה...

טעמו עדיין לא פג...

אז, הנה מעט תמונות לתזכורת - - -

אגב, מעט זכרונות והתרשמות חווייתית שהועלו ע"ג הכתב (+ תמונות), בלינק שלפניכם:
http://hydepark.hevre.co.il/hydepark/topicarc.asp?topic_id=1004498




דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
   
בית > פורומים > אקטואליה וחדשות > הצלה בני ברק וגוש דן > היכונו! ערב גיבוש + טקס השקת אופנוע חדש
מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
הוסף לעמוד האישי  דווח למנהל שלח לחבר

bholext