לפני מס' דקות, ע"פ הדווח במקום מחוסר הכרה, הוציאו נט"ן ורגיל, יש פרטים?
נשלח ב-4/7/2005 21:56
הייתי שם והדיווח לא מדוייק,
לא היה במקום שום פצוע קשה,
מדובר באופנוע שפגע בילדה בת 10,
כשחצתה את הכביש במעבר חציה,
הילדה קיבלה מכה בפנים,
והאופנוען עף,
שניהם פונו במצב קל לבית החולים.
זה קרה מול השלישות,
הילדה היא בת של עו"ד מפורסם מבני ברק.
נשלח ב-4/7/2005 22:57
עוזי היקר!
בד"כ אינני אוהב לתת הערות אך,
רבונו של עולם מה זה חשוב לנו שהיא בת של עו"ד
מפורסם מב"ב!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
אנא ממך השתדל להמנע מזה בפעם הבאה.
וזה לא בקטע של איום אלא בקטע של טוהר הפורום.
נ.ב. אנחנו מאוד אוהבים אותך על העזרה שאתה נותן לנו.
אין רשות להוריד את הכיתוב מהתמונות ו/או לחתוך את התמונות ללא אישור בכתב ממני.
נשלח ב-5/7/2005 14:13
לסיכום:
הקריאה שהתקבלה דיווחה על תאונת דרכים בה מעורבים שני רוכבי קטנוע, אחד מהם ככל הנראה מחוסר הכרה.
אמבולנס רגיל שהגיע מתחנת ר"ג הסמוכה, נהוג בידי המתנדב יהודה פרידלנדר (אחראי "הצלה גוש-דן" בת"א), דיווח כי מדובר בהולכת רגל שנפגעה ע"י אופנוע המסרבת טיפול. רוכב האופנוע בהכרה מלאה.
צוות אט"ן ב"ב שכלל את הפאראמדיק גיא ארזי והחובש (משתלם פאראמדיקס) רובי מוצפי, הגיע למקום ושב כלעומת שבא.
הרגיל (פרידלנדר) פינה מהמקום את האופנוען במצב קל לביה"ח "שיבא" בתל-השומר.
נשלח ב-5/7/2005 14:20
הרגיל פינה את הילדה, והרוכב אופנוע פונה בכוחות עצמו לביה"ח.
נשלח ב-6/7/2005 11:12
צוות אט"ן (17) היה גיא רובי ושימי
ברגיל (46) יהודה וחזי גוטמן מלווה
היה מדבר בהתחלה מדבר בפצעה קשה על פי המוקד
שהרגיל הגיע עדין לא היה תזוזה אבל היה נשימת ודפוק מאד איטי אבל אך שרצינה לעריד את הקסדה הבן אדם לא רוצה אותנו לא יודע מה קרה ישר רוצה לדבר אם הילדה שנפצעה גם קל מאד
סוף הת.ד זה אחד קל לתה"ש על ידי 46
למה לא היה שם כננים?????
נשלח ב-7/7/2005 03:14
למה אין כוננים?!
א. הביפר יצא על תאונה קלה.
ב. המיקום הוא כ10 שניות ממיקום תחנת מד"א בר"ג ולמיטב ידיעתך הכוננים נועדו לתת מענה ראשוני עד בא האמבולנס ולא להתחרות איתו.