| נשלח ב-5/7/2005 00:34 |
|
| |
מכתב תמיכה מהגרש"א שטרן שליט"א.
בעקבות אירוע לא נעים שאירע (ככל הנראה בשגגה) בשבוע שעבר בדינר שנערך במלון הילטון לארגון מסויים מירושלים,
ובעקבות שמועות זדוניות המנסות להטיל דופי, רפש ופיח בארגונינו היקר כאילו ויש קשר כלשהו בינינו לבין האירוע הנ"ל.
פורסמו ברחבי העיר מודעות מכתב, בו כתב רב ארגון "הצלה גוש-דן" הגאון ר' שמואל אליעזר שטרן שליט"א, מכתב תמיכה בארגון "הצלה גוש דן" בו הוא מבהיר חד משמעי, באופן הנחרץ ביותר, חד וחלק, בצורה שאינה משתמעת לשני פנים וללא פשרות כי הוא עומד מאחורי פעילות "הצלה גוש דן" המתפקדת תחת אחריותו. ואין כל קשר ישיר או עקיף, כזה או אחר בין "הצלה גוש-דן" לארגונים אחרים.
|
|
|
|
| נשלח ב-5/7/2005 02:36 |
|
| |
אני לא מבין?
מי עשה את הדינר?
בעיתון העדה כתוב הצלה ת"א איך זה יכול ליהיות ת"א זה גוש-דן,מה סתם משמיצים,כנראה גם שם יש ................
נשאיר לפעם הבא,,,,,,,,,,,,,,,,,
|
|
|
|
| נשלח ב-5/7/2005 00:37 |
|
| |
אולי מישהו ממכם יכול לתת צילום/סריקה של המכתב?
|
|
|
|
|