בית פורומים הצלה בני ברק וגוש דן

נגנב ונמצא בו ביום

שלום אורח. באפשרותך להתחבר או להירשם
הצג 15 הודעות בעמוד הוסף לדף האישי  דווח למנהל שלח לחבר
נשלח ב-6/7/2005 01:58 לינק ישיר 
נגנב ונמצא בו ביום
מצורף קובץ

ביום ב' האחרון מתפרצת לבית ביתו של המתנדב היקר שמעון אטינגר [מפקד צוות-צפון] וקוראת לו לרדת למטה מאחר ומישהו מוזר מסתכל על האופנוע, כשירד למטה כבר האופנוע לא היה.

מיד יצאה הודעה לכל מתנדבי "הצלה" ו"זק"א" "אופנוע 49 נגנב לפני שניות ספורות מאיזור צפון ב"ב"

הצלה דן תמשיך מכאן..... ב כ ב ו ד . . . .



אין להוריד את הכיתוב מהתמונות ו/או להשתמש בהם ו/או לחתוך אותם ללא אישור בכתב ממני.



דווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-6/7/2005 01:59 לינק ישיר 

מצורף קובץ

........



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-6/7/2005 01:59 לינק ישיר 

מצורף קובץ

........



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-6/7/2005 02:01 לינק ישיר 

כמובן שמספר שעות לאחמ"כ האופנוע הושב לצפוני



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-6/7/2005 09:06 לינק ישיר 

נא מה יהיה?

הוא שכח את המפתחות באופנוע?




דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
   
בית > פורומים > אקטואליה וחדשות > הצלה בני ברק וגוש דן > נגנב ונמצא בו ביום
מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
הוסף לעמוד האישי  דווח למנהל שלח לחבר

bholext